تصویر
کارخانه نوآوری و صنایع خلاق، از ارکان علمی البرز است
30 آذر 1401 - 9:19
2
کارخانه نوآوری و صنایع خلاق ، از ارکان علمی استان البرز است که باید در حل نظام مسائل استانی، نقش پررنگ داشته باشد محمد اسدیان، رییس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج، در بازدید از کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز، با بیان این مطلب گفت: عدم تکمیل چرخه محصول تا بازار، دلیل بسیاری از کاستی های حال حاضر بازار است که فعالیت های تک بعدی دستگاه ها نیز بر این موضوع تاثیر گذاشته است و ایجاد کارخانه نوآوری در استانها، به عنوان محلی برای گرد هم آمدن اجزای اکوسیستم نوآوری و همچنین ایجاد تلاقی بازار و محصول می تواند یکی از ارکان توسعه اقتصاد دانش محور در هر استان باشد.
ارسال توسط :
پ
پ

کارخانه نوآوری و صنایع خلاق ، از ارکان علمی استان البرز است که باید در حل نظام مسائل استانی، نقش پررنگ داشته باشد
محمد اسدیان، رییس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر ، در بازدید از کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز، با بیان این مطلب گفت: عدم تکمیل چرخه محصول تا بازار، دلیل بسیاری از کاستی های حال حاضر بازار است که فعالیت های تک بعدی دستگاه ها نیز بر این موضوع تاثیر گذاشته است و ایجاد کارخانه نوآوری در استانها، به عنوان محلی برای گرد هم آمدن اجزای اکوسیستم نوآوری و همچنین ایجاد تلاقی بازار و محصول می تواند یکی از ارکان توسعه اقتصاد دانش محور در هر استان باشد.
این عضو شورای اسلامی با ابراز خرسندی از فرآیند جذب و استقرار تیم های فناور در کارخانه نوآوری البرز افزود: تنها راه برون رفت سریع و حل مشکلات موجود برای مشارکت در حل معضلات شهری، بهره گیری از راهکارهای نوآورانه شرکت های فناور و دانش بنیان مستقر در کارخانه نوآوری البرز در سطح استانی و ملی است.

محمد اسدیان، پیگیری و هماهنگی بین دستگاهی در سطح استان را برای تحقق سریع تر اتصال انشعابات کارخانه نوآوری البرز را یکی از وظایف اصلی و مهم مسئولین شهری برای تحقق اقتصاد دانش‌بنیان استان دانست که باید هر چه زودتر انجام شود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.