تصویر
کارشناس ادبی کانون البرز در جمع برگزیدگان جشنواره‌ی «از ایده تا اجرا»
14 بهمن 1402 - 13:23
1
مهتاب میرزاپور، کارشناس ادبی کانون البرز در جمع برگزیدگان جشنواره‌ی «از ایده تا اجرا» قرار گرفت.
ارسال توسط :
پ
پ

مهتاب میرزاپور، کارشناس ادبی کانون البرز در جمع برگزیدگان جشنواره‌ی «از ایده تا اجرا» قرار گرفت.

جشنواره «از ایده تا اجرا» به همت واحد ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان ویژه مربیان سراسر کشور به‌منظور تبادل تجربیات مؤفق و توانمندسازی آن‌ها در اجرای فعالیت‌ها و کارگاه‌های تخصصی بخش ادبی و با هدف ترغیب مربیان و رابطان ادبی و ایجاد انگیزه در زمینه‌ی خلق شیوه‌های نوین برگزار شده بود.
«مهتاب میرزاپور»، کارشناس ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، نیز توانست با ارسال یکی از نمونه پاسخ‌گویی مکاتبه‌ای، در کنار فاطمه سلیمانی از استان زنجان و نسیبه یعقوبی از استان سمنان دراین بخش برگزیده شود، اعظم جلالیان از استان یزد نیز در این بخش شایسته‌ی شد .
همچنین برگزیدگان در بخش های نوشتن خلاق، کارگاههای شعر و داستان، طرح های طنز و آزاد، طرح نو و بخش ویژه ی معلمان و دانشجو معلمان که به مرحله داوری و نهایی راه یافتند نیز مورد تقدیر قرار گرفتند .
گفتنی است آیین پایانی و تجلیل از برگزیدگان این جشنواره به مناسبت ایام دهه فجر روز چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲، در سمنان و با حضور مدیران کل آفرینش‌های و هنری، ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مدیر کل کانون سمنان و جمعی از برگزیدگان و دیگر علاقه‌مندان‌به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان برگزار شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.