تصویر
کارنامه درخشان انقلاب در مدارس البرز تبیین شود
08 بهمن 1401 - 11:36
3
مدیرکل آموزش و پرورش البرزگفت: کارنامه درخشان انقلاب در ایام دهه فجر باید وارد عرصه جهاد تبیین شود زیرا هرچقدر انقلاب ما پیش می رود، باید جشن های انقلاب ما پرشکوه تر و پر عظمت تر برگزار بشود.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل آموزش و پرورش البرزگفت: کارنامه درخشان انقلاب در ایام دهه فجر باید وارد عرصه جهاد تبیین شود زیرا هرچقدر انقلاب ما پیش می رود، باید جشن های انقلاب ما پرشکوه تر و پر عظمت تر برگزار بشود.

" علی حجرگشت " روز شنبه در ستاد دهه فجر آموزش و پرورش البرز افزود: دشمنان انقلاب و اسلام یک راهبرد اساسی را با دو رویکرد در پیش گرفتند، یک رویکرد کتمان و دیگری رویکرد تحریف.
باید بتوانیم جلوی این دو رویکرد دشمن بایستیم.
وی خاطرنشان کرد: ایام الله های زیادی در تاریخ انقلاب است که در ایام دهه فجر باید این روزها را برای دانش آموزان در جشن ها و محافل و مجالس خودمان تبیین کنیم.
وی یادآورشد: کارنامه درخشان انقلاب موجب دلگرمی و امیدواری مردم به ویژه نوجوانان و جوانان می‌شود.
حجرگشت تصریح کرد: هر فردی که دل در گِرو انقلاب، نظام، ولایت و خون شهدا دارد باید کارنامه درخشان انقلاب طی ۴۴ سال گذشته را برای مردم به ویژه نوجوانان و جوانان در راستای امیدآفرینی تبیین کند.
وی ادامه داد: ارایه کارنامه انقلاب در دهه فجر مصداق جهاد تبیین است تا تغییرایران را در عرصه های مختلف ببینند.
مدیرکل آموزش و پرورش البرزعنوان کرد: مردم هم دراین انقلاب منتخب اراده خداوند بودند و این اراده ۴۴ سال بوده و ادامه خواهد داشت.
وی تاکید کرد: دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی فرصت مغتنمی است تا دستاوردهای ۴۴ ساله نظام و عملکرد دولت به نحو شایسته در جامعه انعکاس یابد و زمینه امید، اعتماد و نشاط را در مردم تقویت کند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.