تصویر
کارِ محوری لازمه پیشرفت و ترقی در خدمت به مردم است
17 شهریور 1401 - 8:58
1
رئیس شورای اسلامی شهر نظرآباد ، کارِ محوری را لازمه پیشرفت و ترقی در خدمت به مردم عنوان کرد و گفت: امروز بر ما خدمتگزاری بر مردم واجب است که با تمام وجود در خدمت مردم باشيم و هرگونه خدمتي را که شايسته آنان است انجام دهيم.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس شورای اسلامی شهر ، کارِ محوری را لازمه پیشرفت و ترقی در خدمت به مردم عنوان کرد و گفت: امروز بر ما خدمتگزاری بر مردم واجب است که با تمام وجود در خدمت مردم باشیم و هرگونه خدمتی را که شایسته آنان است انجام دهیم.

آزادفلاح با بیان این مطلب اظهارداشت: تسریع در اجرای پروژه‌ها با هدف جلب رضایت شهروندان در اولویت شهرداری قرار دارد.
رئیس شورای اسلامی شهرنظرآباد ضمن از خدمات شایسته شهردار در دوران فعالیت ششم شورای شهر تصریح کرد: بنده و دیگر اعضای محترم شورای اسلامی شهر به عنوان نمایندگان مردم که به واسطه رای خالصانه آنها در این جایگاه قرار داریم، باید مشکلات و ضعف های شهر را به هر نحو ممکن به گوش مسوولان برسانیم و تا زمانی که در گوشه ای از شهر مشکل و ضعفی وجود دارد، از پای ننشینیم.
آزاد فلاح خاطرنشان کرد: به لطف خداوند امروز در شهرستان نظرآباد در سایه اتحاد و همدلی مدیریت شهری و اعضای شورای شهر شاهد پیشرفت و ارائه خدمات ارزنده ای هستیم که رضایت نسبی مردم را در پی داشته است.
وی به پروژه های شهری اشاره و یادآور شد: نورپردازی یکی از اصلی ترین عناصر منظر شهری در توسعه شبانه‌ فضاهای شهری است که هم به عنوان یک فعالیت تزئینی و هم به‌عنوان یک راهکار موثر در معماری مجدد شبانه در این شهرستان استفاده می‌شود.
رئیس شورای اسلامی نظرآباد ،آسفالت ریزی و مرمت خیابانها را مهمترین مطالبه شهروندان عنوان کرد و گفت: بهسازی و تعمیر آسفالت معابر مهم‌ترین مطالبه شهروندان از مدیریت شهری است.

وی یادآور شد: بهسازی سطح کوچه‌ها و معابر این شهرستان با اجرای عملیات زیرسازی، جدول‌گذاری و آسفالت در حال انجام است و امیدواریم مشکلات شهروندان در این زمینه تا حد زیادی رفع شود.

آزاد فلاح خاطرنشان کرد: اجرای طرح های عمرانی و خدماتی زودبازده در راستای پاسخگویی به مطالبات شهروندان، رفع کاستی های محلات و ارتقای ساختار زیبایی شهر در اولویت برنامه های شهرداری نظراباد قراردارد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.