تصویر
کارکنان ادارات و دستگاه های سطح استان، بصورت دقیق و کامل دستورالعمل های بهداشتی را مراعات نمایند
03 بهمن 1401 - 10:42
1
مسئول کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی ستاد پیشگیری از کرونای البرز: پیشگیری از بیماری کرونا و رعایت دستورالعمل های بهداشتی در واقع احترام به حقوق دیگران می باشد.
ارسال توسط :
پ
پ

مسئول کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی ستاد پیشگیری از کرونای البرز: پیشگیری از بیماری کرونا و رعایت دستورالعمل های بهداشتی در واقع احترام به حقوق دیگران می باشد.

سعید جابری انصاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز و مسئول کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی ستاد پیشگیری از کرونای البرز، اظهار داشت: همانطور که مردم شریف اطلاع دارند بیماری کرونا چند سالی است که نه تنها کشور ما را در گیر کرده و مشکلاتی را برای مردم عزیز ما در حوزه های ، ، و آموزشی ایجاد کرده بلکه دیگر کشورهای جهان را نیز بی تاثیر نگذاشته است.
جابری انصاری خاطرنشان کرد: بر این اساس با توجه به انتشار سویه جدید بیماری کرونا اومیکرون که به گزارش متخصصان و اساتید امر در وزارت بهداشت و درمان و همچنین دانشگاه علوم پزشکی استان از سرایت بالایی و سرعت زیادی در انتشار برخوردار است و می بایست دستورالعمل های بهداشتی و بهداشت فردی را بطور دقیق مراعات نموده و نیز استفاده از ماسک در اولویت قرار داده شود و این امر در واقع احترام به حقوق دیگران می باشد.
.
مسئول کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی ستاد پیشگیری از کرونای استان البرز، گفت: همچنین به مردم عزیز تاکید می گردد تا خود و افراد دارای بیماری زمینه ای و سالمند، نسبت به تزریق دوز یادآور و یا چهارم و پنجم برای پیشگیری اقدام نمایند تا کشور مجدد درگیر پیک همه گیری کرونا نگردد و شاهد لحظات غم آور و تاسف انگیز نباشیم و بتوانیم روزهای خوشی را در پایان سال داشته باشیم.
وی در بخش دیگری تصریح کرد: کارکنان ادارات و دستگاه های سطح استان می بایست بصورت دقیق و کامل دستورالعمل های بهداشتی را مراعات نموده و استفاده از ماسک را برای خود و اربابان رجوع در دستور کار قرار دهند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.