تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز کنگره شهدای اصناف و بازاریان در البرز برگزارشد رضایت مندی مردم در اولویت برنامه های صنعت برق کشور است ارتباط مستقیم تلفنی شهروندان با مدیرمخابرات منطقه البرز در بستر سامد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان کی گفته نوجوانا نمی‌تونن دنیا رو تغییر بدن؟ الهه قدمی ۱۳ ساله با کتابش ثابت کرد می‌تونن! ۵۵ هزار البرزی آموزش های مهارتی فرا گرفتند

کارگاه‌های فرزند پروری و مشاوره خانواده در حاشیه‌ی نمایشگاه نوشت البرز کرج
29 شهریور 1402 - 12:46
0
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری کرج همزمان با برگزاری نمایشگاه «نوشت البرز» کارگاه‌های ویژه ای را برای خانواده‌ها و کودکان برگزار می‌کند.
ارسال توسط :
پ
پ

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری سازمان ، ، همزمان با برگزاری نمایشگاه «نوشت البرز» کارگاه‌های ویژه ای را برای خانواده‌ها و کودکان برگزار می‌کند.

همزمان با برگزاری نمایشگاه عرضه‌ی نوشت افزارهای ایرانی اسلامی به نام نوشت البرز در ، کارگاه‌های فرزند پروری و مشاوره برای والدین و کارگاه‌های بازی برای کودکان در نظر گرفته شده است و همشهریان عزیز کرجی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، ۲۹ و ۳۰ شهریور ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۹ می‌توانند به صورت رایگان در این کارگاه‌ها شرکت کنند.

بر همین اساس نشست روز چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ با حضور فاطمه رنجی، مدرس اختلالات یادگیری در مورد «مدرسه و چالش های مادرانه» خواهد بود و به گفتگو و پرسش و پاسخ در این زمینه اختصاص خواهد داشت و تیم بازی «بازیاد» هم در بخش دوم اجرای بازی‌های مفید برای دوران دبستان را بر عهده خواهد داشت.

ساعت ۱۹ روز پنجشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ نیز محمود سلطانی، پژوهشگر، نویسنده و فعال حوزه‌ی کودک در رابطه با «امنیت روانی در خانه و مدرسه» برای والیدن صحبت خواهد کرد و محیط بازی شاد برای فرزندان فراهم خواهد بود .
گفتنی است نمایشگاه «نوشت البرز» شامل عرضه و فروش تولیدات ایرانی، اسلامی، حوزه‌ی نوشت افزار از روز دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ گشایش یافته و تا روز دوشنبه ۳ مهر ۱۴۰۲ با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری و شورای در محل چهار راه کارخانه قند، فرهنگسرای کوثر دایر است .

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.