تصویر
کارگاه آشنایی با اصول اولیه خبر نویسی و سواد رسانه در راستای اجرای طرح شوق رویش
19 مرداد 1402 - 8:42
2
به بهانه ۱۷ مرداد مصادف با روز خبرنگار و در راستای اجرای طرح شوق رویش کارگاه آشنایی با اصول اولیه خبرنویسی و سواد رسانه در جمعیت هلال احمر شهرستان نظرآباد برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به بهانه ۱۷ مرداد مصادف با روز خبرنگار و در راستای اجرای طرح شوق رویش کارگاه آشنایی با اصول اولیه خبرنویسی و سواد رسانه در جمعیت هلال احمر شهرستان برگزار شد.

رضا شادان رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نظرآباد از اجرای برنامه ها و کارگاه های متنوع با محوریت غنی سازی اوقات فراغت جوانان در فصل تابستان و ادامه طرح شوق رویش خبر داد.
شایان ذکر است در طی این کارگاه که توسط آقای مختاری خبرنگار خبرگزاری پانا و عضو داوطلب کانون جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان نظرآباد برگزار شد، اعضای فعال کانون جوانان از نزدیک با انواع روش های خبرنویسی و مفاهیم اولیه خبرنگاری و سواد رسانه آشنا شدند.
در خاتمه کارگاه ، حاضرین ضمن بهرمندی از بخشی از تجارب سرکار خانم کلانتری از فعالان حوزه خبر ، از ایشان بعنوان خبرنگار پیشکسوت با اهدای لوح سپاس و هدیه ای به رسم یاد توسط خانم بیرامی رئیس خانه هلال الزهرا(س) جمعیت هلال احمر شهرستان نظراباد تجلیل شد .

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.