با حضور مسئول هماهنگی هیأتهای رسیدگی به تخلفات اداری جمعیت هلال احمر، دوره ضمن خدمت آشنایی با قوانین رسیدگی به تخلفات اداری ویژه کارکنان جمعیت هلال احمر در البرز برگزار شد.
با حضور امیر فراتی مسئول هماهنگی هیأتهای رسیدگی به تخلفات اداری و روسای شعب جمعیت هلال احمر و شورای مدیران جمعیت هلال احمر البرز دوره ضمن خدمت آشنایی با قوانین رسیدگی به تخلفات اداری ویژه کارکنان جمعیت هلال احمر در البرز برگزار شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ضمن حضور در ابن دوره اظهار داشت: نظم و انضباط اداری به عنوان اولین شاخصه رعایت قوانین اداری به ویژه در هلال احمر به عنوان ارگانی که نجات جان مردم اصلی ترین ماموریت آن استت از اهمیت ویژه ای برخوردار است و حفظ کرامت و حمایت از اقشار کمتربرخوردار همواره باید در کنار انجام وظایف هر یک از پرسنل در تظر گرفته شود و با رعایت قوانین و هماهنگی با مسئولین ارشد تلاش شود ضمن پرهیز از تخلفات اداری ناشی از عدم آگاهی از بخشنامهها و قوانین، شناخت و آگاهی کافی را جهت انجام برنامهها و فاالیت خاص بدست آوردند.
وی آگاهی کارکنان را باعث پیشگیری از وقوع تخلفات اداری برشمرد و افزود: این موضوع مهم در گرو آموزش های کاربردی موثر و آشنایی پرسنل با قوانین، مقررات و دستورالعمل های ابلاغی است.
در این جلسه مسئول هماهنگی هیأتهای رسیدگی به تخلفات اداری جمعیت هلال احمر گفت: ماده ۸ و ۹ قانون رسیدگی به تخلفات اداری مبنی بر عناوین ۳۸ گانه تخلفات و مجازات های مرتبط، موضوعاتی است که آگاهی از آنها و رعایت موارد، لزوم کار در دستگاههای اداری است.
امیر فراتی افزود: بر اساس تجربیات و ضرورت امر در کاهش هزینهها و تفویض اختیار به استانها موضوع رسیدگی به تخلفات اداری در جمعیت هلال احمر به شیوه هیات های منطقه ای در سال های اخیر مجددا احیا، بازنگری و اجرا شده است.
با توجه به شرایط اقلیمی، فرهنگی و اجتماعی حاکم بر هر منطقه و انتخاب اعضای هیات ها از استانها که قطعا آشنایی و شناخت بیشتری به محیط دارند هیات ها به صورت استانی مدیریت میشوند که قطعا نتایج بهتری را در پی دارد.
از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید