تصویر
کارگاه آموزشی “خبر نویسی” اصحاب رسانه در استان البرز برگزار شد
01 دی 1401 - 10:44
1
به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز و خانه مطبوعات با همکاری موسسه فرهنگی هنری اکسیر پژوهش دوره کارگاه آموزشی خبرنویسی باحضور اصحاب رسانه ،مدیران سایت های خبری چهارشنبه 31 آذر 1401در سالن گفتگو ادره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان البرز برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به همت ا و خانه مطبوعات با همکاری موسسه هنری اکسیر پژوهش دوره کارگاه آموزشی خبرنویسی باحضور اصحاب رسانه ،مدیران سایت های خبری چهارشنبه ۳۱ آذر ۱۴۰۱در سالن گفتگو ادره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان البرز برگزار شد.

نوروزی معاون فرهنگی رسانه ای اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان البرز گفت : هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی، ارتقاء مهارت های حرفه ای خبرنویسی، باز آموزی تکنیک های مدرن ونوین خبر و افزایش هم افزایی و همدلی فعالان عرصه اطلاع رسانی می باشد.
نوروزی افزود؛مفاهیم اساسی در خبرنویسی، ماهیت خبر، عناصر و ارزش‌های خبری، سبک‌های رایج در خبرنویسی، لید و انواع آن، تیتر و انواع آن، قواعد تیترنویسی، مسئولیت خبرنگار و … از جمله مباحث و موضوعاتی بود که در این کارگاه آموزشی ارائه شد.

معاون فرهنگی رسانه ای اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان البرز اظهار داشت : این کارگاه با همکاری خانه مطبوعات و موسسه فرهنگی هنری اکسیر پژوهش و تدریس دکتر سهیلا خلجی ،دکترای علوم ارتباطات از دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد.
وی گفت؛در عصر ارتباطات اهمیت کارکرد خبر و اطلاع رسانی بر همگان روشن است که مجهز شدن به این توانایی ارتباطی در هدایت افکار عمومی بسیار مهم و تاثیر گذار است.
در ادامه عباس زاده رئیس خانه مطبوعات استان البرز برگزاری چنین کارگاه های آموزشی در حوزه رسانه را در استان مهم دانست و تصریح کرد: امروزه همه ی مشاغل تخصصی شده و این نیاز در حوزه اطلاع رسانی با توجه به رشد شبکه های اجتماعی و ورود گسترده افراد و پایگاه های خبری آموزش از ضرورت و اهمیت بیشتری برخورداراست.
عباس زاده افزود ؛در عصر ارتباطات اهمیت کارکرد خبر و اطلاع رسانی بر همگان روشن است که مجهز شدن به این توانایی ارتباطی در هدایت افکار عمومی بسیار مهم و تاثیر گذار است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.