تصویر
کارگاه آموزشی خدمات شهری و محیط زیست در شهرداری فردیس برگزار می‌ شود
21 دی 1402 - 15:55
0
کارگاه آموزشی شیوه های پایش، نظارت و ارزیابی فعالیت های خدمات شهری و محیط زیست و تأثیر آن بر مسائل اجتماعی با حضور اساتید دانشگاه و مدرسین مجرب حوزه خدمات شهری در سالن ایثارگران تشکیل می‌ شود.
ارسال توسط :
پ
پ

کارگاه آموزشی شیوه های پایش، نظارت و ارزیابی فعالیت های خدمات شهری و محیط زیست و تأثیر آن بر مسائل با حضور اساتید دانشگاه و مدرسین مجرب حوزه خدمات شهری در سالن ایثارگران تشکیل می‌ شود.

توجه ویژه مدیریت شهری به فرهنگ سازی تفکیک زباله از مبدا، موضوعی است که به بحث و گفتگو درباره آن با اصغر نصیری معاون خدمات شهری پرداختیم.
او در این مصاحبه اظهار کرد: در راستای فرهنگ سازی تفکیک و بازیافت زباله از مبدأ، با تهیه پیام های آموزشی و اکران بنرهای اطلاع رسانی در سطح شهر و سطل های طراحی شده زباله، موضوع مطروحه را که مهم و حیاتی است، پیگیری می کند.
نصیری افزود: شایان ذکر است، فردا کارگاه آموزشی شیوه های پایش، نظارت و ارزیابی فعالیت های خدمات شهری و محیط زیست و تأثیر آن بر مسائل اجتماعی با حضور اساتید برجسته دانشگاه و مدرسین مجرب در حوزه خدمات شهری و محیط زیست برگزار خواهد شد.
معاون خدمات شهری شهرداری فردیس در ادامه تصریح کرد: این اقدام با اهداف آشنایی شهروندان با وظایف مدیران شهری در حوزه خدمات شهری و محیط زیست، بررسی آثار اجتماعی فعالیتهای این دو بخش، بررسی راه کارهای عملی جلب مشارکت های مردمی در نگهداشت شهر و بررسی شیوه های افزایش سرمایه اجتماعی در مسائل زیست محیطی شهرها تشکیل می شود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.