تصویر
کارگاه آموزشی خدمات صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و عشایر استان البرز برگزار شد
03 اسفند 1401 - 11:47
1
سرپرست دفتر امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری البرز از برگزاری کارگاه آموزشی خدمات صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان البرز خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

سرپرست دفتر امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری البرز از برگزاری کارگاه آموزشی خدمات صندوق بیمه کشاورزان، روستائیان و عشایر استان البرز خبر داد.

فرشاد قدوسی با بیان این مطلب ضمن تاکید بر نقش مهم آگاهی از دستورالعمل ها و اقدامات صورت گرفته در این زمینه تاکید و اظهار داشت: در راستای تحقق این مهم کارگاه آموزشی خدمات صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان البرز با محوریت دفتر روستایی و شوراهای استانداری برای بخشداران استان در استانداری برگزار شده و در آینده نیز برگزار خواهد شد.
وی یاداور شد: در این کارگاه آموزشی سرفصل های مهم آموزشی شامل؛ آشنایی با قوانین حوزه رفاه اجتماعی، نظام چندلایه رفاه و تامین اجتماعی، آشنایی با مزایای خدمات صندوق، مقایسه با سایر صندوق ها برای کلیه بخشداران استان ارائه شد.
به گفته وی هدف از برگزاری این دوره آموزشی ارایه خدمات بیمه ای مطلوب و مناسب به روستاییان استان در جهت جبران خسارات وارده ناشی از عوارض طبیعی خواهد بود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.