تصویر
کارگاه آموزشی ویژه کارشناسان بهداشت، ایمنی و محیط زیست در منطقه  پیام
02 بهمن 1402 - 16:32
1
کارگاه آموزشی یک روزه ویژه کارشناسان بهداشت، ایمنی و محیط زیست(HSE) واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام به مناسبت هفته هوای پاک برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

کارگاه آموزشی یک روزه ویژه کارشناسان بهداشت، ایمنی و محیط زیست(HSE) واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در منطقه ویژه و فرودگاه بین المللی پیام به مناسبت هفته هوای پاک برگزار شد.

این کارگاه آموزشی با مشارکت اداره کل جذب و حمایت از سرمایه گذاری این منطقه و اداره کل حفاظت محیط زیست استان البرز با هدف هم افزایی و مشارکت واحدهای صنعتی در حفظ هوای پاک برگزار شده است.
در این کارگاه آموزشی بیش از ۳۰ نفر از کارشناسان بهداشت، ایمنی و محیط زیست واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام حضور داشتند.

آشنایی با مواد مندرج در قانون هوای پاک و راهنمای خود اظهاری در سامانه جامع محیط زیست از جمله مطالبی بود که در کارگاه آموزشی ویژه کارشناسان بهداشت، ایمنی و محیط زیست ارایه شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.