تصویر
کارگاه آموزش اشتغال زنان سرپرست خانوار در نظرآباد افتتاح شد
18 آبان 1402 - 8:51
3
،کارگاه آموزش اشتغال زنان سرپرست خانوار در نظرآباد باحضور امام جمعه محترم، فرماندار شهرستان، مدیران کل کمیته امداد امام خمینی(ره) و اکرام و محسنین و مدیرعامل شرکت ارتباط نوآور صنعت افتتاح شد.
ارسال توسط :
پ
پ

،کارگاه آموزش اشتغال زنان سرپرست خانوار در باحضور امام جمعه محترم، فرماندار شهرستان، مدیران کل کمیته امداد امام خمینی(ره) و اکرام و محسنین و مدیرعامل شرکت ارتباط نوآور صنعت افتتاح شد.

امام جمعه محترم در این مراسم ضمن قدردانی از دست اندرکاران، اظهار داشت: سه صدا نزد خدا بسیار عزیز است که شامل صدای قلم دانشمندان(علم)، صدای پای رزمندگان(نعمت امنیت) و صدای چرخ ریسندگان(صنعت و تولید) می باشد.
در ادامه از مدیریت مجموعه به پاس ایجاد فضایی امن و مطمئن برای بانوان سرپرست خانواده به فراخور میزان شرایط و فرصتشان قدردانی نمود.

وی افزود: در تلاشیم با فرهنگ سازی مناسب، به کمک آموزش در مدارس و مراکز مشاوره سبب ساز استحکام هرچه بیشتر خانواده ها شده و مادران و خواهران کمتر بعنوان سرپرست خانوار زحمت مدیریت کل زندگی را عهده دار شوند.
دکتر بغدادی یادآور شد: همچنین در راستای بهبود شرایط خواهرانی که سرپرست خانواده هستند، طی هماهنگی های انجام شده بیشترین وام اشتغال را در شهرستان به این بزرگواران اختصاص داده ایم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.