تصویر
کارگاه « عکاسی خبری با موبایل » برگزار شد
17 بهمن 1401 - 9:05
2
کارگاه « عکاسی خبری با موبایل » به همت مسئول روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان نظرآباد و با حضور اعضای فعال کانون جوانان این جمعیت بمناسبت ۴۴ سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

کارگاه « عکاسی خبری با موبایل » به همت مسئول روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان و با حضور اعضای فعال کانون جوانان این جمعیت بمناسبت ۴۴ سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد.

رضا شادان رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نظرآباد از برگزاری این کارگاه به همت ، مسئول روابط عمومی جمعیت هلال احمر و با حضور اعضای جوانان در این جمعیت خبر داد .

شادان ضمن عرض تبریک بمناسبت فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر ،در خصوص این کارگاه بیان کرد : در راستای جهاد تبیین و لزوم به تصویر کشیدن و مستندسازی صحیح خدمات ارزنده جمعیت هلال احمر بویژه در حوزه جوانان توسط اعضای داوطلب این مجموعه و به همت مسئول روابط عمومی این جمعیت بمناسبت ۴۴ سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور اعضای فعال جوانان جمعیت هلال احمر این شهرستان برگزار شد.
شایان ذکر است : در طی این کارگاه که در کلاس آموزشی جمعیت هلال احمر شهرستان نظرآباد برگزار شد هریک از حاضرین با ابعاد مختلف عکاسی از جمله کادر بندی صحیح ، تنظیم نور ، انتخاب سوژه درست ، زاویه مناسب عکاسی و مواردی از این دست آشنا شدند.
گفتنی است در خاتمه کارگاه : فیلم آموزشی«نکات کلیدی عکاسی با موبایل» نیز به همت اعضای کانون جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان نظرآباد برای حاضرین پخش شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.