تصویر
کارگران در مقاطع حساس و سرنوشت‌ساز کشور تأثیرگذار بودند
07 اردیبهشت 1401 - 14:49
4
فرماندار ساوجبلاغ گفت: کارگران ما در مقاطع حساس و سرنوشت‌ساز کشور تأثیر گذار بوده‌اند و دین خود را به شایستگی ادا کردند.
ارسال توسط :
پ
پ

گفت: کارگران ما در مقاطع حساس و سرنوشت‌ساز کشور تأثیر گذار بوده‌اند و دین خود را به شایستگی ادا کردند.

مهدی مهرور در نشست با اعضای ستاد بزرگداشت هفته کار و کارگر در ساوجبلاغ، خواستار اجرای برنامه‌های مختلف و متنوع در راستای تجلیل و گرامیداشت مقام کارگر در شهرستان ساوجبلاغ شد و اظهار کرد: کارگران ما در مقاطع حساس و سرنوشت‌ساز کشور تأثیر گذار بوده‌اند.
وی بیان کرد: این قشر با مشارکت خود در صحنه‌های دفاع مقدس و سایر عرصه‌ها دین خود را به شایستگی ادا و شهدای زیادی هم تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرد تصریح کرد: لازم است در این ایام به نشان سپاس و قدردانی از زحمات آنها هر اقدامی که نیاز است، برنامه‌ریزی و اجرا شود.
وی افزود: تجلیل و دیدار با خانواده معظم شهدا و دیدار با کارگران از مهمترین برنامه‌های شهرستانی است که انتظار داریم در هفته گرامیداشت مقام کار و کارگر با حضور مسئولین شهرستانی به صورت با شکوه انجام شود.
مهرور تصریح کرد: حضور و بازدید میدانی از واحدهای تولیدی و تجلیل از کارگران نیز یکی از برنامه‌های پیش بینی شده در این هفته است.
وی با اشاره به شعار امسال افزود: با توجه به نگاه ویژه مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهور اهتمام ما به شرکت‌های دانش بنیان در جهت از نخبگان در این بخش هم قابل توجه خواهد بود و ترتیبی اتخاذ شود تا از کارگران شاخص در این حوزه تقدیر به عمل آید.
مهرور در پایان خواستار نامگذاری یکی از معابر هریک از شهرها به نام «کارآفرینی» برای بزرگداشت این ایام شد.
منبع مهر

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.