کارگران شهرداری و نیروهای شرکتی امنیت شغلی ندارند 
  • مهر ۱۱, ۱۴۰۳ ساعت: 5:16
  • شناسه : 1498857
    0

    عضو شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر لزوم تامین امنیت شغلی کلیه کارگران شهرداری و نیروهای شرکتی این موضوع را به عنوان یک مطالبه جدی مطرح کرد. به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ مریم قهرمانی در جلسه یکصد و هشتاد و سومین جلسه […]

    عضو شورای اسلامی با تاکید بر لزوم تامین امنیت شغلی کلیه کارگران شهرداری و نیروهای شرکتی این موضوع را به عنوان یک مطالبه جدی مطرح کرد.

    به گزارش پایگاه خبری امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ مریم قهرمانی در جلسه یکصد و هشتاد و سومین جلسه رسمی با اشاره به هزینه‌های قابل توجهی که برای نیروهای خدماتی از جمله پاکبانان و سبزبانان پرداخت می‌کند، اظهار داشت: با وجود این هزینه‌ها، متاسفانه امنیت شغلی برای کلیه کارگران مدیریت شهری تامین نشده است.

    وی با بیان اینکه این موضوع در سایر کلان‌شهرها نیز به عنوان یک چالش مطرح است، افزود: با توجه به اینکه شهرداری‌ها سالیانه مبالغ قابل توجهی را به عنوان حقوق و مزایا به کارگران و پاکبانان پرداخت می‌کنند، ضروری است که این نیروها به صورت صحیح و با قراردادهای مشخص ساماندهی شوند تا با آرامش خاطر به وظایف خود بپردازند.

    با تاکید بر اهمیت نقش پاکبانان در حفظ نظافت و بهداشت شهری، بیان کرد: پاکبانان به عنوان خط مقدم خدمات‌رسانی شهری، نقش بسیار مهمی در زیبایی و سلامت شهر ایفا می‌کنند. بنابراین، تامین امنیت شغلی برای آنها نه تنها یک مطالبه انسانی بلکه یک ضرورت شهری است.

    قهرمانی خواستار بررسی جدی موضوع ساماندهی نیروهای پاکبان و تامین امنیت شغلی آنها توسط شهرداری کرج شد و از شهردار خواست تا در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهد.

    منبع: پایگاه اطلاع رسانی کرج امروز – شهرداری کرج

         

    از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    تصویر