تصویر
کارگردان البرزی جایزه بهترین کارگردانی فستیوال لیسبون را کسب کرد
23 شهریور 1401 - 12:13
2
کارگردان البرزی با فیلم "خودشیفته" جایزه بهترین کارگردانی جشنواره بین‌المللی لیسبون را از آن خود کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

کارگردان البرزی با فیلم "خودشیفته" جایزه بهترین کارگردانی جشنواره بین‌المللی لیسبون را از آن خود کرد.

«اسماعیل خاکباز »گفت: فیلم خودشیفته در ادامه موفقیت های بین المللی در فستیوال لیسبون اکران که شانزدهم تا هیجدهم شهریور ماه جاری برگزار گردید، موفق به کسب جایزه بهترین کارگردانی این جشنواره شد.
وی با اشاره به اینکه این سومین حضور خودشیفته در جشنواره های بین المللی است، افزود: داستان این فیلم در مورد بازیگری مشهور است که برای تفریح و استراحت به روستایی دور افتاده می رود و چالش هایی سر راهش قرار می گیرد که در جای خود جالب و دیدنی است.
خاکباز با بیان اینکه نازنین زهرا فرجی نقش اصلی فیلم را بر عهده دارد اظهار داشت: این فیلم صامت است که امتیازی مثبت برای اکران در جشنواره های بین المللی است.
وی ادامه داد: پیش از این فیلم خودشیفته در جشنواره های داکا و ترکیه به نمایش درآمده بود و قرار است که در ۲ جشنواره بین المللی فیلم لس انجلس و فستیوال نیویورک نیز اکران شود.
کارگردان البرزی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره ساخت فیلم دیگری به نام «سیاه سرکش» گفت: این فیلم که به معقوله جنگ می پردازد و قهرمان اصلی فیلم یک اسب است و دنیا از نگاه یک مادیان مورد نقد قرار می گیرد.
خاکباز گفت: آیدین قسیمی نیز در این فیلم به ایفای نقش پرداخته که فیلمبرداری آن به پایان رسیده و در مراحل تدوین و صداگذاری است.
جشنواره بین‌المللی لیسبون هرساله با هدف معرفی بهترین استعدادهای جوان در شهر لیسبون پرتقال برگزار می‌شود.

منبع ایرنا

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.