تصویر
کارگروه اشتغال شهرستان چهارباغ برگزار شد
04 دی 1402 - 9:54
3
جلسه کارگروه اشتغال شهرستان چهارباغ به ریاست مهندس جعفری اسکندرلو فرماندار شهرستان و با حضور میرفلاح مشاور فرماندار، و سایر اعضای محترم کارگروه برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

جلسه کارگروه اشتغال شهرستان به ریاست مهندس جعفری اسکندرلو فرماندار شهرستان و با حضور میرفلاح مشاور فرماندار، و سایر اعضای محترم کارگروه برگزار شد.

در این جلسه نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به تلاش مضاعف ادارات برای ثبت تعهدات اشتغال در سامانه رصد گفت: موضوع اشتغال پایدار و حمایت از قشر جوان در این زمینه، برنامه ریزی و اقدام عملی باید همزمان انجام پذیرد.
مهندس جعفری اسکندرلو در ادامه خاطرنشان کرد: و گلخانه ها از اصلی ترین بخش های شهرستان هستند؛ فلذا توجه ویژه به این بخش مهم که در امنیت غذایی اثرگزار است و تامین زیر ساخت های لازم و نیازهای این حوزه باید در دستور کار مسئولان ذیربط شهرستان قرار گیرد.
مسئول امور مالی و اقتصادی فرمانداری نیز در این جلسه بر خصوص راه اندازی بازارچه موقت عرضه تولیدات و محصولات روستایی و صنایع دستی و راه اندازی کارگاه های آموزشی خانه استارتاپ در شهرستان اشاره کرد.
این جلسه با حضور اعضای کارگروه اشتغال متشکل از شهردار چهارباغ، مشاور امور بانوان فرمانداری، روسای ادارات صمت، کار و امور ، فرهنگ و ارشاد اسلامی، راه و شهرسازی، میراث و صنایع دستی، بنیاد شهید، آموزش و پرورش، بهزیستی، جهاد کشاورزی، دامپزشکی برگزار شد و اعضاء به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.
از مصوبات مورد پیگیری در این جلسه پیگیری افزایش اعتبار استانی کلیه ی دستگاههای متولی نسبت به برش شهرستانی تبصره ۱۸ تسهیلات اشتغالزایی و مشاغل خانوادگی اقدام نمایند.
▪️شایان ذکر است، از دیگر مصوبات اطلاع رسانی فرصت های شغلی، برگزاری دوره های مهارت آموزی، توسعه ، جذب اعتبارات و تسهیلات اشتغال و .
.
.
که مورد تأکید قرار گرفت؛ ضمنا این سلسله جلسات بصورت مستمر هر ۱۴ روز یکبار برگزار خواهد شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.