تصویر
کارگروه جهاد آبرسانی روستایی در البرز تشکیل شد
30 آذر 1402 - 9:15
2
مشاور مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو در دیدار با مدیرکل روابط عمومی استانداری البرز و معاون خبر سیمای البرز بر اقدام جهادی برای تبیین و آگاهی بخشی از طرح جهاد آبرسانی تاکید کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

مشاور مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو در دیدار با مدیرکل روابط عمومی استانداری البرز و معاون خبر سیمای البرز بر اقدام جهادی برای تبیین و آگاهی بخشی از طرح جهاد آبرسانی تاکید کرد.

علی خراسانی مشاور مرکز جهاد آبرسانی روستایی وزارت نیرو در بازدید دو روزه خود از طرح جهاد آبرسانی و محرومیت زدایی از روستا های البرز، خواستار تشکیل کار گروه آگاهی بخشی و مستندسازی از پروژه های این طرح ملی شد.
وی در بازدید از طرح جهاد آبرسانی روستایی البرز که در شش روستای هیو، قاسم آباد بزرگ ، بختیار، سلطان آباد ، یعقوب آباد و خیر آباد با پیشرفت فیزیکی ۹۸ درصد به اتمام رسیده است با مردم این مناطق گفت و گو و اثر بخشی آن را مثبت ارزیابی کرد.
خراسانی در دیدار با حمیدرضا رضایی مدیر روابط عمومی استانداری البرز و محمودی معاون خبر سیمای البرز اظهار داشت: با تشکیل کارگروه ویژه جهاد آبرسانی، مردم باید از پیشرفت و برنامه های این طرح بزرگ که با همت آبفا و سازمان بسیج سازندگی استان اجرا شد مطلع باشند و این اطلاع رسانی وظیفه روابط عمومی های صدا و سیما ،استانداری، قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و آبفاست.
بر اساس گزارش روابط عمومی آبفای البرز،مرحله نخست طرح آبرسانی به این استان در شش روستا ی فوق و برای جمعیت ۲۱ هزار نفر شامل شبکه گذاری، ساخت مخزن زمینی و هوایی،خطوط انتقال آب و اصلاح انشعاب با اعتبار۳۳ میلیارد تومان بود که در سالجاری با حضور مسئولان کشوری و استانی به بهره برداری رسید.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.