تصویر
کارگروه سرویس مدارس در آموزش و پرورش البرز تشکیل جلسه داد
21 اسفند 1401 - 15:06
3
کارگروه ماده ۱۸ " سرویس مدارس با حضور نمایندگان فرمانداری و شهرداری کرج در اداره کل آموزش و پرورش البرز با هدف برنامه ریزی برای ساماندهی سرویس دانش آموزان این استان در سال تحصیلی جدید تشکیل جلسه داد.
ارسال توسط :
پ
پ

کارگروه ماده ۱۸ " سرویس مدارس با حضور نمایندگان فرمانداری و شهرداری در اداره کل آموزش و پرورش البرز با هدف برنامه ریزی برای ساماندهی سرویس دانش آموزان این استان در سال تحصیلی جدید تشکیل جلسه داد.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش البرزدر این جلسه گفت: امروزه سرویس حمل و نقل مدارس به یکی از ضروریات جامعه شهری تبدیل شده که ساماندهی و نظارت بر عملکرد مطلوب آن یکی از مهمترین دغدغه‌های والدین و مسوولان تعلیم و تربیت است.
" اسماعیل یاری شیرمرد " افزود: در سال های اخیر به رغم رونق سرویس‌های مدارس، همچنان پیدا کردن یک سرویس خوب با هزینه منطقی و کیفیت مناسب یکی از مطالبات اولیا و خانواده های دانش آموزان است.
وی با اشاره به اینکه ساماندهی سرویس مدارس یکی از اصلی‌ترین اقدامات آموزش و پرورش البرز با همکاری اعضای کارگروه ماده ۱۸ است،خاطرنشان کرد: از هم اکنون این جلسه را برگزار کرده ایم تا با برنامه ریزی کامل بتوانیم زمینه تسریع در روند ساماندهی سرویس مدارس استان البرز در سال تحصیلی جدید را فراهم کنیم.
وی یادآورشد: براساس فرآیند کاری – اجرایی کارگروه ماده ۱۸، ساماندهی سرویس مدارس و پایش پیمانکاران با هماهنگی پلیس راهور و اداره کل آموزش و پرورش استان البرز انجام می شود.

یاری شیرمرد تصریح کرد: اهمیت سلامت روان و اخلاقی رانندگان سرویس بر هیچکس پوشیده نیست و جزو اولویت‌های اصلی والدین برای انتخاب سرویس حمل و نقل فرزندانشان است اما در کنار این مساله، موضوعات مالی نیز مطرح می باشد که نیاز به کارشناسی دقیق دارد.
رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان البرز اظهار کرد: باید برنامه‌ریزی مناسبی برای رفع دغدغه خانواده‌های در خصوص سرویس مدارس صورت گیرد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.