تصویر
کارگروه عملیاتی نمودن اقدامات سند توسعه فرهنگ قرآنی در البرز تشکیل می شود
24 شهریور 1401 - 13:03
4
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز: سند توسعه قرآنی استان، نقشه راه کلیه فعالیت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز بوده و تمام اقدامات این اداره کل در آینده بر اساس ضروریات این سند انجام خواهد شد.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز: سند توسعه قرآنی استان، نقشه راه کلیه فعالیت های ا بوده و تمام اقدامات این اداره کل در آینده بر اساس ضروریات این سند انجام خواهد شد.

سعید جابری انصاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، با اعلام این خبر افزود: سند توسعه قرآنی که پس از تایید حضرت آیت الله حسینی همدانی نماینده محترم ولی فقیه در البرز و رییس شورای توسعه فرهنگ قرآنی استان، در تیرماه ۱۴۰۱ در جلسه شورای فرهنگ عمومی و با حضور دبیر محترم شورای عالی انقلاب کشور، دبیر محترم شورای فرهنگ عمومی کشور و استاندار محترم البرز رونمایی گردید، چراغ راه فعالیت های فرهنگی، هنری و قرآنی استان بوده و تمام برنامه های آتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با در نظر گرفتن این سند و همراه با پیوست قرآنی برگزار خواهد شد.
وی در ادامه ابراز داشت: تدوین سند توسعه فرهنگ قرآنی در استان البرز راهبرد و راهنمای روشنی در مسیر ترویج و تبیین آموزه های قرآنی است که بُعد عملیاتی آن در قالب این سند توسعه محقق می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، اظهار داشت: کارگروهی متشکل از صاحبنظران و اساتید و نمایندگان دستگاه های فرهنگی زیر نظر نماینده ی محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه ی ، به منظور عملیاتی نمودن اقدامات سند توسعه فرهنگ قرآنی استان تشکیل خواهد شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.