تصویر
کارگروه عملیاتی هنرمندان برای توسعه هنر و حل مسائل این بخش تشکیل می شود
09 بهمن 1400 - 9:28
5
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: جامعه هنری استان کارگروهی تشکیل دهند تا به صورت عملیاتی به حل مشکلات بپردازیم، هر ماه با کارگروه جلسه خواهم داشت و نشست با تمامی هنرمندان با هر دیدگاه و عقیده ای نیز هر فصل برگزار می شود.
ارسال توسط :
پ
پ

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: جامعه هنری استان کارگروهی تشکیل دهند تا به صورت عملیاتی به حل مشکلات بپردازیم، هر ماه با کارگروه جلسه خواهم داشت و نشست با تمامی هنرمندان با هر دیدگاه و عقیده ای نیز هر فصل برگزار می شود.

مجتبی عبداللهی در دیدار صمیمانه با جمعی از هنرمندان استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه این نشست با هدف احصا مشکلات و مسائل این بخش پیش بینی شده، افزود: بر این اساس می توانیم برنامه ریزی موثری در راستای حل موانع داشته باشیم.
وی با بیان اینکه از هنر برای اهل هنر صحبت کردن بسیار سخت است، ادامه داد: هنر مفهوم ثقیلی است که نمی توان به هر کسی اطلاق کرد و قالب و چارچوب ندارد چراکه به وسعت خلاقیت قابلیت گسترش و رشد دارد.
وی گفت: بزرگترین هنرمند دو عالم، خداوند لایزال است که جهان هستی را به ظرافت و زیبایی آفریده است.
عبداللهی افزود: با هنر می توان تمامی مفاهیم را برای جهانیان بیان کرد و به نوعی زبان مشترک محسوب می شود.
وی گفت: با توجه به رویکرد دولت مردمی سیزدهم و توجه به نیازها و مطالبات تمامی اقشار جامعه، نگاه ویژه به هنرمندان نیز در دستور کار است.
عبداللهی افزود: درصدد هستیم آنچه در توان داریم برای حل مشکلات و ایجاد زیرساخت های لازم برای فعالیت هنرمندان را به کار گیریم.
وی با بیان اینکه امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری در ادوار مختلف حامی هنرمندان بوده اند، گفت: این ظرفیت ارزشمند، همواره نقش بزرگی در جمهوری اسلامی ایران ایفا کردند.
عبداللهی گفت: در این نشست مطالب، نگرانی ها و دغدغه های بسیاری مطرح شد، بر این باور هستم جامعه هنری استان به اندازه ای توانمند هستند که علاوه بر حل مشکلات حوزه خود، بازوان قدرتمند ما در تحقق اهداف کلان نیز باشند.
وی اضافه کرد: هنرمندان به حمایت نیاز دارند تا بتوانند کارهای بزرگی را انجام دهند، بنابراین این حمایت را از آنها خواهیم داشت.
استاندار البرز گفت: شما می توانید نشاط، امید و شور را در جامعه احیا و ایجاد کنید، می توانید همبستگی و وحدت را یادآور باشید، چراکه در سایه این عوامل می توان به توسعه پایدار و آبادانی و رونق رسید.
وی گفت: معتقدم که به اندازه کافی ظرفیت داریم، فقط باید با هم همدل و متحد شویم تا این فرصت ها بالفعل شوند.
عبداللهی افزود: جامعه هنری استان کارگروهی تشکیل دهند تا به صورت عملیاتی به حل مشکلات بپردازیم، هر ماه با کارگروه جلسه خواهم داشت و نشست با تمامی هنرمندان با هر دیدگاه و عقیده ای نیز هر فصل برگزار می شود.
وی افزود: در کنار هنرمندان هستم و برای حل مشکلاتشان از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.