تصویر
کارگروه پسماند شهرستان فردیس تشکیل جلسه داد
26 آذر 1401 - 11:15
3
شهرستان فردیس سومین کارگروه مدیریت پسماند را روز گذشته در محل فرمانداری تشکیل داد.
ارسال توسط :
پ
پ

شهرستان سومین کارگروه مدیریت پسماند را روز گذشته در محل فرمانداری تشکیل داد.

این جلسه که به‌ ریاست عبدالله پور معاونت برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری و با حضور بخشداری ها، شهرداری ها و نمایندگان سایر دستگاه‌های عضو کارگروه بر گزار شد.
عبدالله پور معاون در این جلسه تاکید کرد : لازم است جلسات کارگروه منظم تشکیل و مسائل و مشکلات پسماند شهرستان مطرح و رسیدگی شود.
عبداله پور همچنین گفت: با توجه به محدودیت اراضی جهت مکانیابی محل دفن نخاله، لازم است برای مدیریت این گونه پسماندها به دنبال بازیافت و تبدیل آن به سرمایه بود تا بتوان آنها را به چرخه مصرف برگرداند.
سعید سپهوند سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فردیس و دبیر جلسه نیز گفت: پیگیری مصوبات جلسات قبلی و تصمیم گیری در خصوص مدیریت پسماند های عمرانی و عفونی و بررسی طرح مدیریت پسماندها(ماپ) از جمله موارد مهمی بودند که در کارگروه بررسی شدند.
سپهوند افزود:با توجه تصویب اجرای طرح ماپ در روستای فرخ آباد و زیبادشت در کارگروه و انشالله اجرایی شدن آن در آینده نزدیک شاهد گامی مهم در مدیریت نوین زباله های خانگی در این روستا خواهیم بود که می تواند الگویی موفق برای استان و کشور باشد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.