تصویر
کاریابی غیر مجاز با دستور قضایی پلمپ شد
24 بهمن 1402 - 13:25
0
یک کاریابی غیر مجاز در گلشهر کرج با دستور مقام قضایی پلمپ شد.
ارسال توسط :
پ
پ

یک کاریابی غیر مجاز در گل با دستور مقام قضایی پلمپ شد.

یک کاریابی غیر مجاز با برپایی فعالیت‌های غیرقانونی در قالب معرفی نیروهای کار و اشتغال به شرکت‌ها و دریافت مبالغی از کارجویان و عدم ارائه خدمات با دستور دادستانی استان پلمپ شد.

در پی وصول برخی شکایات مردمی در خصوص فعالیت غیر مجاز یک واحد کاریابی در گلشهر محدوده خیابان کوکب شرقی، پس از اعزام کارشناسان معاونت اشتغال و کارآفرینی این اداره کل به محل و بررسی گزارش‌های رسیده، مراتب پس از کسب تکلیف از مقام محترم قضایی استان، پس از صدور دستور به اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان البرز، این کاریابی غیر مجاز پلمپ و مراتب جهت طی سایر مراحل قانونی به دستگاه اجرایی مربوطه معاضدت داده شد.
گفتنی است صدور مجوز کاریابی با سهولت فراوان و از طریق درگاه ملی مجوزها و ظرف چند روز کاری با داشتن شرایط مندرج در قانون برای افراد حقیقی و حقوقی امکان‌پذیر است، داوطلبان تاسیس دفاتر کاریابی می‌توانند جهت دریافت مجوز کاریابی به درگاه ملی مجوزها مراجعه و ادامه مراحل را از طریق اداره کل تعاون کار و رفاه استان البرز جویا شوند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.