تصویر
کامیون حامل روغن نباتی قاچاق به مقصد نرسید
10 شهریور 1401 - 13:38
0
جانشین فرمانده انتظامی استان البرز از توقیف یک کامیون حامل ۲۳ هزار و ۴۰۰ روغن نباتی قاچاق در محور ماهدشت-اشتهارد خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

جانشین از توقیف یک کامیون حامل ۲۳ هزار و ۴۰۰ روغن نباتی قاچاق در محور -اشتهارد خبر داد.

سرهنگ "محمد معظمی گودرزی" با اعلام این خبر بیان داشت: ماموران پلیس راه ماهدشت در حین انجام ماموریت به یک دستگاه کامیون حامل بار مشکوک و دستور توقف آن را صادر می کنند.
وی افزود: ماموران با بررسی مدارک خودرو متوجه می شوند که بارنامه صادر شده برای این خودرو جعلی بوده و بلافاصله خبر را برای بررسی موضوع به عوامل انتظامی شهرستان اشتهارد اعلام می کنند.
جانشین فرمانده انتظامی استان البرز اظهار داشت: با حضور عوامل انتظامی مشخص شد که خودرو موصوف حامل ۲۳ هزار و ۴۰۰ کیلوگرم روغن نباتی قاچاق است.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه گفت: کارشناسان ارزش روغن نباتی مکشوفه را حدود ۱۰ میلیارد براورد کرده اند.
سرهنگ گودرزی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از عواملی که باعث اخلال در نظام کشور می شود مسئله قاچاق است که پلیس با جدیت با آن مبارزه می کند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.