تصویر
کانون پرورش فکری می‌تواند نقش بسیار مهمی در آشنایی کودکان و نوجوانان با فرهنگ و ارزش های شهدا داشته باشد
11 شهریور 1402 - 16:22
1
سردار اسلامی در نشست با مدیر کل کانون ظهار داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یکی از نهادهایی است که می‌تواند نقش بسیار مهمی در آشنایی کودکان و نوجوانان با فرهنگ و ارزش‌های شهدا داشته باشد.
ارسال توسط :
پ
پ

سردار اسلامی در نشست با مدیر کل کانون ظهار داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یکی از نهادهایی است که می‌تواند نقش بسیار مهمی در آشنایی کودکان و نوجوانان با فرهنگ و ارزش‌های شهدا داشته باشد.

نشست هم اندیشی سردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز و زینب عاشری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز در ساختمان مرکزی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز برگزار شد.
در این نشست سردار اسلامی با توجه به اهمیت انتقال فرهنگ و معارف شهدا به کودکان و نوجوانان، اظهار داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یکی از نهادهایی است که می‌تواند نقش بسیار مهمی در آشنایی کودکان و نوجوانان با فرهنگ و ارزش‌های شهدا داشته باشد.
وی با توجه به اهمیت تولید محتوا در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، افزود: مفاهیم مهم و ارزشمندی، چون ایثار و شهادت باید برای کودکان ساده سازی، تشریح و قابل درک شود و در قالبی جذاب و اثرگذار به آن‌ها ارائه شود.
همچنین در ادامه این نشست زینب عاشری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز نیز بر ضرورت معرفی فرهنگ و ارزش های شهدا به نسل جوان به ویژه کودکان و نوجوان تاکید کرد و ادامه داد: یکی از الویت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایجاد بستر مناسب جهت معرفی مفاهیمی، چون ایثار، فداکاری، از خودگذشتگی، شهادت و .
.
.
با زبان هنر و ادبیات است.
عاشری با اشاره به اینکه بهره گیری از هنر و روش‌های خلاقانه می‌تواند تاثیر گسترده‌ای در روند آشنایی کودکان و نوجوانان با فرهنگ و معارف دفاع مقدس داشته باشد، خاطرنشان کرد: در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از هیچ تلاشی در جهت آشنایی کودکان با ارزش‌های شهدا دریغ نخواهد شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.