تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز کنگره شهدای اصناف و بازاریان در البرز برگزارشد رضایت مندی مردم در اولویت برنامه های صنعت برق کشور است ارتباط مستقیم تلفنی شهروندان با مدیرمخابرات منطقه البرز در بستر سامد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان کی گفته نوجوانا نمی‌تونن دنیا رو تغییر بدن؟ الهه قدمی ۱۳ ساله با کتابش ثابت کرد می‌تونن! ۵۵ هزار البرزی آموزش های مهارتی فرا گرفتند

کاهش زمان رسیدگی در هییت های تشخیص و حل اختلاف کارگری در اولویت باشد
12 شهریور 1402 - 10:33
1
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز با حضور سرزده در ادارات شهرستان‌های فردیس و جنوب کرج، ضمن دیدار با رئیس و کارکنان ادارات، در جلسات هیئت حل اختلاف و تشخیص اختلافات کارگری و کارفرمایی دو شهرستان حاضر و بر روند رسیدگی دعاوی نظارت کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل تعاون کار و رفاه استان البرز با حضور سرزده در ادارات شهرستان‌های و جنوب ، ضمن دیدار با رئیس و کارکنان ادارات، در جلسات هیئت حل اختلاف و تشخیص اختلافات کارگری و کارفرمایی دو شهرستان حاضر و بر روند رسیدگی دعاوی نظارت کرد.

عبدالله دارایی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی با حضور در شهرستان‌های فردیس و جنوب کرج، در جلسات رسیدگی اختلاف کارگری و کارفرمایی حل اختلاف و تشخیص ضمن نظارت بر روند رسیدگی به دعاوی بر ضرورت دقت و سرعت در رسیدگی در هیئت‌های تشخیص و حل اختلاف تاکید کرد.
دارایی در این نظارت گفت: اعضای محترم هیبت رسیدگی کننده ضمن اینکه باید تمام دقت لازم در بررسی‌های خود را در قضاوت عادلانه و منطبق با قانون در نظر بگیرند، کاهش زمان رسیدگی و جلوگیری از اطاله دادرسی در اولویت باشد.
عبدالله دارایی در ادامه گفت: باید با مدیریت درست جلسات، اطلاع رسانی های مناسب برای زمان‌های رسیدگی به دعاوی و پیگیری حضور به موقع طرفین دعوا، از اطاله دادرسی جلوگیری شود.
به هیچ وجه نمی‌پذیریم مراجعین به دلایل مختلف در ادارات اجرایی معطل شوند.
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی در این بازدید، با کارکنان شهرستان‌های فردیس و جنوب کرج گفتگو با نکات و مسائل آنان را بررسی و در برخی موارد دستورات رسیدگی صادر کرد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.