کرج- هم‌زمان با پنجمین روز از هفته ملی کودک، کتابخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز با اجرای فعالیت‌های ویژه به روستاها رفت.

به گزارش خبرگزاری ، هم‌زمان با پنجمین روز از هفته ملی کودک، روزی که به نام «برای برابری کودکان، برای آینده عادلانه‌تر»، نامگذاری شده بود، کتابخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز با اجرای فعالیت‌های ویژه به روستاها رفت.

مدارس دانشمند و مطهره در روستای لشگراباد منطقه سهیلیه و مدارس نرگس و امام علی (ع) در منطقه مهدی آباد ، مقصد سفرهای کتابخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز در پنجمین روز از هفته ملی کودک بودند.

علی امام وردی زاده، مربی کتابخانه سیار در این رابطه گفت: در تمام ایام سال به مناطق روستایی و نیز کم برخوردار استان البرز مراجعه و در راستای رعایت عدالت آموزشی، برای کودکان و نوجوانان برنامه اجرا می‌کنیم که در هفته کودک، این فعالیت‌ها به صورت ویژه و با همکاری برخی نهادها و دستگاه‌های اجرا می‌شوند.

وی مطرح کرد: این برنامه‌ها در هفته ملی کودک، با همراهی ادارات آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارباغ و هلال احمر کرج برگزار شد و شاهد حضور برخی مسئولان از جمله امام جمعه چهارباغ، مدیر آموزش و پرورش این منطقه و مدیر ارشاد شهرستان در این برنامه‌ها بودیم که این حضور نشان از توجه آنها به کودکان دارد.

مربی کتابخانه سیار، حضور کارشناسان هلال احمر و توضیح در مورد کمک‌های اولیه و ایمنی را از مهم‌ترین بخش‌های این برنامه برشمرد و بیان کرد: معرفی هفته ملی کودک و روزشمار این هفته، امانت کتاب، روخوانی و معرفی کتاب، شعرخوانی، اجرای سرود، بازی، مسابقه و سرگرمی از جمله فعالیت‌های اجرا شده به شمار می‌روند.

منبع: مهر

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر