تصویر
کتابخانه مجازی و دیجیتال مدیریت شهری راه اندازی شد
03 آبان 1401 - 16:25
1
رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج گفت: کتابخانه مجازی و دیجیتال مدیریت شهری در واقع پورتال دسترسی بهمنابع شهری و به‌ روز است كه در اختيار عموم بخصوص دانشگاههاقرارداده مي شود و از طريق وب قابل دسترسي است.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی گفت: کتابخانه مجازی و دیجیتال مدیریت شهری در واقع پورتال دسترسی بهمنابع شهری و به‌ روز است که در اختیار عموم بخصوص دانشگاههاقرارداده می شود و از طریق وب قابل دسترسی است.

محمد اسدیان با بیان این مطلب اظهارداشت: پرتال جامع مرکز مطالعاتشهری ایران با حضور روسای مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورایشهر کلانشهرها در شورای شهر تهران با هدف ایجاد شبکه واحد مراکزمطالعاتی و پژوهشی در حوزه شهری و مدیریت شهری و عدم موازیکاری در حوزه های مختلف راه اندازی شده است.
رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر افزود: در این راستا تفاهم نامه ای بین مراکز پژوهشی شورای شهر مبنی برپیشبرد اهداف و حل مشکلات مدیریت شهری منعقد شد که یکی از اینموارد راه اندازی کتابخانه دیجیتال و تشکیل بانک داده پژوهشگران درحوزه مطالعات شهری و پژوهشی، همکاری در خصوص تالیف و انتشارکتب پژوهشی و نشریات علمی بود.
اسدیان تصریح کرد: در عصر دیجیتال، حضور فعال دانشجویان در مطالعات حوزه مدیریت شهری کمرنگ شده است که راه اندازیکتابخانه دیجیتال کمک شایانی در بحث کتب پژوهشی مدیریت شهری و استفاده دانشجویان و عموم مردم می شود.
عضو شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: پشتیبانی از پژوهش و آموزش در راستای اهداف، رسالت و ماموریت های مدیریتشهری، استفاده از فناوریهای نو و به روزرسانی مطالعات جهت ارائه هر چه بهتر و بیشتر خدمات به جامعه وبرگزاری دوره ها وکارگاههای آموزشی مداوم برای استفاده منابع الکترونیکی از اهداف راه اندازی کتابخانه دیجیتال است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.