تصویر
کتابخانه های عمومی البرز آماده توسعه همکاری ها با سازمان ها در اجرای برنامه های هدفمند و مشترک هستند
24 اسفند 1401 - 12:32
2
علی معدنی پور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز در نشست امضای تفاهم نامه همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی با سازمان جهادکشاورزی استان البرز گفت: کتابخانه های عمومی البرز آماده توسعه همکاری ها با سازمان ها در اجرای برنامه های هدفمند و مشترک هستند در نشست علی معدنی پور مدیرکل کتابخانه های عمومی و عبدالرضا بازدار مدیرکل جهاد کشاورزی و با حضور حجت الاسلام والمسلمین علی ارجمند مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جهادکشاورزی البرزدر راستای ارتقای سطح همکاری ها و ترویج فرهنگ مطالعه تفاهم نامه همکاری مشترک به امضا رسید.
ارسال توسط :
پ
پ

علی معدنی پور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز در نشست امضای تفاهم نامه همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی با سازمان جهاد استان البرز گفت: کتابخانه های عمومی البرز آماده توسعه همکاری ها با سازمان ها در اجرای برنامه های هدفمند و مشترک هستند
در نشست علی معدنی پور مدیرکل کتابخانه های عمومی و عبدالرضا بازدار مدیرکل جهاد کشاورزی و با حضور حجت الاسلام والمسلمین علی ارجمند مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جهادکشاورزی البرزدر راستای ارتقای سطح همکاری ها و ترویج فرهنگ مطالعه تفاهم نامه همکاری مشترک به امضا رسید.
در این نشست علی معدنی پور با تاکید بر اینکه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی یکی از اولویت های مقام معظم رهبری در سطح جامعه است گفت: در عصری زندگی میکنیم که پیشرفت علم و رسیدن به کمالات دانش به سرعت در حال توسعه است و ضرورت دارد که مسئولین و دغدغه مندان امر کتابخوانی و ترویج و توسعه آن را از اولویت های خود بدانند.
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان با اشاره به توسعه فعالیتهای کتابخانه های عمومی در خدمات رسانی به مردم تصریح کرد: کتابخانه های عمومی استان و کتابداران آماده توسعه همکاری ها با سازمان ها و ادارات استانی در اجرای برنامه های هدفمند و مشترک هستند و این فرصتی برای ارتقای سطح دانش و علم در جامعه است.

علی معدنی پور در ادامه با اشاره به مفاد تفاهم نامه با جهاد کشاورزی استان افزود: نشست‌های تخصصی کتابخوان در حوزه کشاورزی، برگزاری نقد و بررسی کتاب و مسابقات کتابخوانی(به صورت آنلاین و یا مکتوب) به صورت مشترک، ارسال فایل طرح کتاب خوان ماه(معرفی کتب برتر هر ماه) برای اطلاع رسانی کارکنان سازمان جهاد کشاورزی، استفاده از سامانه سماک نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برای برگزاری مسابقات کتابخوانی ، استفاده رایگان از پایگاه مگاپیپر برای کارکنان سازمان جهاد کشاورزی و خانواده محترم ایشان در صورت عضویت در کتابخانه‌های عمومی و تعامل موثر در اطلاع رسانی فعالیت‌ها و برنامه‌های مشترک طرفین تفاهم نامه در زمینه بهره برداری از فضای مجازی، سایت ها و پیام رسان‌های داخلی از مفاد تفاهم نامه همکاری با جهاد کشاورزی است که با قوت درصدد اجرای آنان هستیم.
در ادامه مدیرکل جهاد کشاورزی نیز با اشاره به تاثیر کتابخوانی و تولید علم در حوزه جهاد کشاورزی عنوان داشت: انعقاد این تفاهم نامه گامی موثر در اجرای ماموریتهای جهاد کشاورزی در حوزه های علمی و پژوهشی است و برگزاری کارگاه‌های آموزشی در حوزه های(آشنایی با فنون و روشهای کشاورزی و باغداری، آشنایی با دامداری و دامپروری، نگهداری گل و گیاه و آشنایی با کسب و کار خانگی روستایی) در کتابخانه‌های عمومی و معرفی اساتید و مشاوران براساس درخواست‌های اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان و همکاری و مساعدت در زمینه اهدای نهال جهت احیای فضای سبز کتابخانه‌های عمومی از مهم ترین اقداماتی است که در مفاد این قرارداد نیز آمده است.

در بخشی از این نشست حجت الاسلام والمسلمین علی ارجمند مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جهادکشاورزی البرز
به نقطه نظراتی درخصوص مطالعه و گسترش و رونق این فرهنگ پسندیده در استان البرز پرداخت.

گفتنی است در پایان تفاهم نامه مشترک ادارات کل کتابخانه های عمومی و جهاد کشاورزی استان البرز امضا شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.