تصویر
کتابخانه های چهارباغ نقش فرهنگی موثری در منطقه دارند
30 آذر 1401 - 16:38
1
علی معدنی پور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز در بازدید از روند خدمات دهی کتابخانه های عمومی شهرستان چهارباغ گفت: کتابخانه های چهارباغ نقش فرهنگی موثری در منطقه دارند.
ارسال توسط :
پ
پ

علی معدنی پور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز در بازدید از روند خدمات دهی کتابخانه های عمومی شهرستان گفت: کتابخانه های چهارباغ نقش موثری در منطقه دارند.

علی معدنی پور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز به همراه لیلا علیشاهی رییس اداره امور کتابخانه های اداره کل و رویا عظیمی سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان چهارباغ از کتابخانه های عمومی آدینه و بعثت در ملک آباد چهارباغ، مرحوم قره حسنلو عرب آباد خسروی ،شهید نیک دهقان لشگرآباد و استاد شهریار مهدی آباد بازدید کردند.

علی معدنی پور در بازدید از کتابخانه های عمومی شهری و روستایی شهرستان چهارباغ گفت: پنج کتابخانه عمومی در شهرستان چهارباغ در نقاط مختلف شهری و روستایی تاکنون جایگاه مناسبی را در میان مردم داشته اند و خدمات کتابداران در این کتابخانه ها گاهی بیش از وظایف سازمانی است چرا که شهرستان چهارباغ با توجه به شرایط جغرافیایی ، کالبد شهری و روستایی در سبک زندگی و قومیت های ساکن نیازمند اقدامات فرهنگی، وآموزشی است که در کتابخانه ها این اقدام با درایت همکاران کتابدار صورت می گیرد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز با این عنوان که کتابخانه های چهارباغ نقش فرهنگی موثری در منطقه دارند تصریح کرد: بخش کودک و نوجوان ، قرائت خانه ها و بطور کلی محیط کتابخانه ها محلی مطمئن برای خانواده های ساکن در چهارباغ بشمار میرود و حضور کودکان و نوجوانان ، جوانان و خانواده ها در کتابخانه ها و بهره مندی از خدمات مختلف بیانگر این موضوع است و این برای نهاد کتابخانه ها به عنوان دومین نهاد فرهنگی و آموزشی بعد از آموزش و پرورش خوشایند است.
معدنی پور حمایت مسئولین شهرستان چهارباغ را از کتابخانه ها موثر دانست و گفت: هرگاه مسئولین بطور شفاف، صریح و قاطعانه از فرهنگ کتاب و کتابخوانی حمایت کرده و بستر را برای انس نوجوانان و جوانان با کتابخوانی فراهم سازند شرایط فرهنگی آن منطقه متاثر خواهد شد و شاهد رشد و بلوغ خواهیم بود و خوشحالیم که در این شهرستان حمایت های خوبی از کتابخانه های عمومی از سوی مسئولین و البته خیرین و دلسوزان فرهنگ کتابخوانی صورت میگیرد.
گفتنی است در این بازدیدها مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ضمن گفتگو با کتابداران ، وضعیت کتابخانه ها را در حوزه های مختلف بررسی و به خدمات دهی بیشتر به مردم شهرستان چهارباغ تاکید کرد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.