تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز برگشت ۴۰ میلیارد تومان از اعتبارات ورزش و جوانان البرز، غیر واقع و نادرست است /۹۰ درصد اعتبارات جذب شد پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی کنگره شهدای اصناف و بازاریان در البرز برگزارشد رضایت مندی مردم در اولویت برنامه های صنعت برق کشور است ارتباط مستقیم تلفنی شهروندان با مدیرمخابرات منطقه البرز در بستر سامد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت ضمانت ۲۵ هزار میلیارد ریالی سرمایه گذاری یک شرکت دانش بنیان در البرز راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع تامین ۲۰ میلیون مترمکعب آب سالم برای صنایع البرز پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند صدور چهار موافقت اصولی گردشگری با اشتغالزایی ۱۰۰ نفر در البرز وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز

کتابخوانی اصل و اساس فعالیت های فرهنگی است
06 تیر 1402 - 17:05
0
گودرزی شهردار گلسار گفت: کتابخوانی اصل و اساس فعالیت های فرهنگی است و امروزه پیشرفت جوامع در نتیجه توجه به مقوله مطالعه و انس با کتاب است .
ارسال توسط :
پ
پ


گودرزی گفت: کتابخوانی اصل و اساس فعالیت های است و امروزه پیشرفت جوامع در نتیجه توجه به مقوله مطالعه و انس با کتاب است .

جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهر با حضور گودرزی ؛ محمد گودرزی، شهردار گلسار ؛گلشن شیرمحمدی، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ساوجبلاغ ؛ سجاد احسان فر، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ، فرهاد کوه فلاح ، عضو حقیقی انجمن و دیگر اعضای حقیقی و حقوقی انجمن در محل کتابخانه عمومی شهدای گلسار برگزار شد.

گودرزی شهردار گلسار در این جلسه با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی اظهار داشت: کتابخوانی اصل و اساس فعالیت های فرهنگی است و امروزه پیشرفت جوامع در نتیجه توجه به مقوله مطالعه و انس با کتاب است و دوری از کتاب عواقب سختی را برای پیشرفت هر جامعه ای خواهد داشت .
وی با بیان اینکه کتاب منبعی از اطلاعات و دانش برای هر ذائقه ای است بیان کرد: توجه به سلایق و علایق همه اقشار و تفکرات موجود در جامعه در ارائه خوراک و کتاب های مربوطه یکی از راه های جذب مردم به کتابخانه ها است و محدود کردن کتابخانه ها به ارائه کتابهایی با یک نوع سلیقه و نگرش فاصله گرفتن از اکثریت جامعه خواهد بود.
در این جلسه شیرمحمدی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ساوجبلاغ در خصوص کتابخانه عمومی شهدای گلسار مطالبی را بیان و اظهار داشت: در راستای توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی بایستی سایر ادارت و نهادها نیز همکاری لازم را داشته باشند و به حل مشکلات موجود پرداخت.
در ادامه جلسه نیزهریک از اعضای انجمن به بیان نظرات و پیشنهادات خود پیرامون دستور کار جلسه پرداختند و تصمیماتی در راستای بهبود وضعیت کتابخانه و میزان مطالعه ، اجرای برنامه های فرهنگی ، تبلیغ و تبیین دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی و همچنین با توجه به پیش رو بودن دهه امامت و ولایت تصمیماتی در راستای گرامیداشت این ایام فرخنده گرفته شد.
گفتنی است شهردار شهر گلسار نیز از کتابخانه شهدای گلسار بازدید و ضمن گفتگو با کتابدار کتابخانه از آخرین وضعیت این کتابخانه جویا شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.