تصویر
کتابچه شیوه نامه اطلاع رسانی انتخابات در شهرستان کرج تالیف شد
07 آبان 1402 - 12:43
1
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرج و رئیس ستاد انتخابات شهرستان گفت: برای نخستین بار کتابچه و دستورالعمل شیوه ی اطلاع رسانی انتخابات که توسط کمیته اطلاع رسانی انتخابات این شهرستان تالیف شده چاپ و به متولیان امر ابلاغ می شود.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون سیاسی، امنیتی و فرمانداری و رئیس ستاد انتخابات شهرستان گفت: برای نخستین بار کتابچه و دستورالعمل شیوه ی اطلاع رسانی انتخابات که توسط کمیته اطلاع رسانی انتخابات این شهرستان تالیف شده چاپ و به متولیان امر ابلاغ می شود.

دکترمهدی آقابراری با اعلام این خبر افزود: این کتابچه در قالب دستورالعملی واحد و بر اساس آسیب شناسی بیش از یک دهه اطلاع رسانی از فرایندهای اطلاع رسانی انتخابات ادوار پیشین در مرکزیت استان البرز و شهرستان کرج تهیه و تدوین شده است.
وی افزود: این طرح با اشراف به ظرفیت های داخلی و شیوه های نوین در فرایند اطلاع رسانی، سبک نگارش خبر در انتخابات، شیوه های مشارکت و تبلیغات در اطلاع رسانی و.
.
توسط سرکارخانم غفاری مدیر روابط عمومی فرمانداری کرج به تالیف رسیده و بزودی در قالب کتابچه اطلاع رسانی انتخابات در استان چاپ خواهد شد و به دستگاه هایی که در فرایندهای اطلاع رسانی انتخابات مسئولیت دارند، ابلاغ خواهد شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.