تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز کنگره شهدای اصناف و بازاریان در البرز برگزارشد رضایت مندی مردم در اولویت برنامه های صنعت برق کشور است ارتباط مستقیم تلفنی شهروندان با مدیرمخابرات منطقه البرز در بستر سامد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان کی گفته نوجوانا نمی‌تونن دنیا رو تغییر بدن؟ الهه قدمی ۱۳ ساله با کتابش ثابت کرد می‌تونن! ۵۵ هزار البرزی آموزش های مهارتی فرا گرفتند

کتاب «نکات طلایی حقوقی برای مهندسین ناظر» در البرز رونمایی شد
01 بهمن 1401 - 14:24
4
کتاب تخصصی «نکات طلایی حقوقی برای مهندسین ناظر» با نگاهی برچگونگی نظارت بر اجرای پروژه های فنی و مهندسی و قراردادهای کارگری و کارفرمایی روز شنبه سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز رونمایی شد.
ارسال توسط :
پ
پ

کتاب تخصصی «نکات طلایی حقوقی برای مهندسین ناظر» با نگاهی برچگونگی نظارت بر اجرای پروژه های فنی و مهندسی و قراردادهای کارگری و کارفرمایی روز شنبه سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز رونمایی شد.

این کتاب توسط دکتر سعید فتوحی و دکتر مرتضی داودی از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی کشور در خصوص شناخت بیشتر مهندسین ناظر با قراردادهای کارفرمایی،کارگری و همچنین سازمان های صدور مجوزکاری مشترک در قالب مسوولیت های حقوقی ناظران و اصول گزارش نویسی مراحل احداث ابنیه نگاشته شده است.
کتاب مذکور با حضور جمعی از مهندسان ناظر در ساختمان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز رونمایی شد.
دکتر رضا جمالپور عضو اصلی آموزش سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز در آیین رونمایی از این کتاب اظهار کرد: کتاب مذکور می تواند یک منشور و راهنما برای فعالیت های ناظران ساختمان و ابینه باشد.
وی ادامه داد: مهمترین نکته کلیدی این کتاب پرداختن به مسوولیت های حقوقی ناظران در باب گزارش نویسی پروژه های عمرانی و ساختمانی است که باید با دقت رعایت شود.
دکتر سعید فتوحی یکی از مولفان کتاب نکات طلایی حقوقی برای مهندسین ناظر گفت: در بخشی از این کتاب در خصوص بیمه مسوولیت های مدنی در کارگاه های ساختمانی و نظیر آن نکات کلیدی آورده شده است .
وی گفت: متاسفانه در بعضی موارد شاهد آن هستیم مهندسین ناظر با توجه با انجام تکالیف قانونی و قراردادی خود نمی توانند در مراجع قضایی و شبه قضایی از خود دفاع نمایند بنابراین با توجه به مسوولیت خطیر مهندسین ناظرنیاز دانستیم تا این کتاب را برای جامعه مهندسین تالیف و به چاپ برسانیم.
فتوحی تصریح کرد: در این کتاب تلاش شده تا با تکیه بر دانش و تجارب قوق مهندسی، ضمن بیان مسائل رسیدگی دادرسی، حقوق کیفری و انضباطی اطلاعات مفید و کاربردی به جامعه مهندسی ارائه شود تا مهندسین ناظربا شناخت تکالیف و وظایف خود بتوانند به نحو شایسته از حقوق حقه خود دفاع نمایند.

مولف کتاب نکات طلایی حقوقی برای مهندسین ناظر در ادامه سخنان خود به بیان اینکه کتاب حاضر می تواند برای مهندسن ناظر به عنوان یک راهنما تلقی شود، افزود: این کتاب می تواند خلاء دانش حقوقی مهندسین ناظر پروژه ها نسبت به مسوولیت های خود را بر طرف سازد.
سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز حدود چهار هزار نفر عضو دارد.

منبع ایرنا برچسب ها: کتاب تخصصی «نکات طلایی حقوقی برای مهندسین ناظر» با نگاهی برچگونگی نظارت بر اجرای پروژه های فنی و مهندسی و قراردادهای کارگری و کارفرمایی روز شنبه سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز رونمایی شد.
کتاب تخصصی «نکات طلایی حقوقی برای مهندسین ناظر» با نگاهی

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.