تصویر
کتاب یک رسانه است
24 آبان 1401 - 12:41
شناسه : 368312
3
مشاور استاندار در امور فرهنگی و اجتماعی ضمن گرامیداشت سی امین هفته کتاب جمهوری اسلامی، کتاب را نه یک ابزار که یک رسانه تاثیرگذار در موج چهارم ارتباطات دانست که بشریت را از سرگشتگی های اجتماعی پسا طوفان فضای مجازی به ساحل آرامش و آگاهی می رساند.

مشاور استاندار در امور و ضمن گرامیداشت سی امین هفته کتاب جمهوری اسلامی، کتاب را نه یک ابزار که یک رسانه تاثیرگذار در موج چهارم ارتباطات دانست که بشریت را از سرگشتگی های اجتماعی پسا طوفان فضای مجازی به ساحل آرامش و آگاهی می رساند.
اکنون که کلان کاندید هشتمین دوره پایتخت کتاب کشور شده است سفیر شهر علم و آگاهی برای همگان و مامنی برای دوستداران کتاب و کتابخوانی خواهد بود.

اردشیر آل عوض با گرامیداشت سی امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی گفت: کتاب در فضای فرهنگی امروز جامعه ما یک رسانه تاثیرگذار است که با پیام خود در شرایط اضطرار اجتماعی دست ما را می گیرد و مفری می شود برای عبور از هیاهوهای عصر مدرنیته و فضای مجازی و دروازه ای را به رویمان می گشاید از شهرهای علم و آگاهی با گنجینه های ارزشمند فرهنگی که در هیچ جایی نمی توان آن را جستجو کرد.
جایی که حتی رقبای مجازی کتاب هم تا به امروز نتوانسته اند به آن راهی یابند و انسانی که در سرگشتگی های اجتماعی عصر مدرنیته گم شده است بوسیله کتاب این رسانه سرآمد به علم و آگاهی و آرامش خواهد رسید.
اکنون که کلانشهر کاندید هشتمین دوره پایتخت کتاب ایران شده است دستگاه های فرهنگی استان با نگاهی کلان و اجرایی به مسئله فرهنگ و اجتماع در کلانشهر کرج که به فرموده مقام معظم رهبری بعنوان ایران کوچک و شهر اقوام ایران زمین معرفی شده است باید با آگاهی از رسالت خطیری که بر عهده دارند، نقش آفرینی کنند.
در میزبانی پایتخت کتاب ایران، سربازان جبهه فرهنگی استان البرز برای معرفی ظرفیت های غنی نویسندگان، اهالی قلم، فرهنگ و ادب، کتابداران ، مترجمان، پدیدآورندگان میدان دار کار خواهند بود که در شورای سیاستگذاری این رویداد فرهنگی وظایف و تکالیف هر یک از عزیزان شرح و تفسیر خواهد شد.
اینجانب به نوبه خود فرا رسیدن سی امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی را خدمت فعالان عرصه کتاب و کتابخوانی و اهالی فرهنگ و ادب و قلم تولیدکنندگان فکر و اندیشه در جامعه تبریک عرض می نمایم.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.