تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان کی گفته نوجوانا نمی‌تونن دنیا رو تغییر بدن؟ الهه قدمی ۱۳ ساله با کتابش ثابت کرد می‌تونن! البرز در آموزش مهارت ها رتبه برتر کشور را دارد طرح آموزشی و اطلاع رسانی بصیرت مجازی در البرز آغاز شد انسداد چاه‌های غیر مجاز آب البرز نیازمند تامین اعتبار است ساخت ۲ بیمارستان طالقان و کمالشهر با سرعت پیش می رود تیم دوچرخه سواری پسران نوجوان البرز به مقام قهرمانی کشور رسید بهسازی ۲۶۴ هزار مترمربع فضای آموزشی توسط جهادگران البرزی ۱۴۳ مدرسه توسط جهادگران البرزی رنگ آمیزی شد ایده پردازان مورد حمایت صندوق پژوهش البرز قرارمی گیرند جشنواره اینترنت پرسرعت زنگ‌ آخر شرکت‌ مخابرات‌ ایران آغاز شد هفته تعاون، فرصتی برای تقویت بخش تعاون در اقتصاد کشور هرآنچه باید از نتایج روز نخست مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال بانوان کشور بدانید معاون استاندار البرز: کرج به کارگاه عمرانی تبدیل شده است دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۲۰ فقره سرقت در کرج

کرج به بیش از ۴۵ مدرسه جدید نیاز دارد
09 دی 1402 - 13:36
1
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: اکنون که خیرین نیک اندیش به ضعف جدی سرانه های آموزشی و پرورشی استان آگاه هستند و تعامل ویژه ای دارند، مسئولان نیز باید بیش از تکالیف قانونی، حضور فعال داشته باشند.
ارسال توسط :
پ
پ

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: اکنون که خیرین نیک اندیش به ضعف جدی سرانه های آموزشی و پرورشی استان آگاه هستند و تعامل ویژه ای دارند، مسئولان نیز باید بیش از تکالیف قانونی، حضور فعال داشته باشند.

مجتبی عبداللهی در جلسه نهضت مدرسه سازی در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، ضمن گرامیداشت حماسه بزرگ ۹ دی روز بصیرت و میثاق با ولایت، افزود: برای تحقق اهداف این نهضت باید شبانه روزی فعالیت و تلاش کنیم.
وی ادامه داد: اکنون که اراده ای در استان شکل گرفته و خیرین نیز با شور و احساس مسئولیت وارد میدان شده اند، مسئولان استان باید موانع را برطرف کنند و بسترهای لازم را مهیا کنند.
عبداللهی با بیان اینکه به ۴۵ مدرسه دیگر نیاز دارد، گفت: بیشترین نیاز به مدرسه در شهر های کرج و است از این رو شهرداران مربوطه و اداره کل راه و شهرسازی باید اراضی مورد نیاز را تامین و یا رفع مانع کنند.
وی افزود: برای برپایی کلاس های یک شیفته در استان با ظرفیت ۳۰ دانش آموز در هر کلاس به بیش از هزار و ۵۰۰ مدرسه نیاز داریم.
استاندار البرز گفت: خیرین نیک اندیش، بار بزرگی از مسئولیت تامین مدرسه در استان را به عهده گرفته اند بنابراین باید توان و حمایت دستگاه های مربوطه به کمک آنها بشتابد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.