تصویر
کرج تبدیل به مقصد سبز برای گردشگران شده است
28 آبان 1402 - 17:09
1
مدیرکل صداوسیمای مرکز البرز روند توسعه گردشگری کرج طی سال‌های اخیر را بی‌نظیر دانست.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل صداوسیمای مرکز البرز روند توسعه گردشگری طی سال‌های اخیر را بی‌نظیر دانست.

رضا فرخ نژاد در بازدید از پروژه‌های گردشگری بام بیجی، دهکده تفریحی گردشگری باغستان و بوستان‌امید، اظهار کرد: چالش‌های زیست محیطی بسیار گسترده و نیازمند سرمایه‌گذاری ویژه است و بدون شک توسعه زیرساخت‌ها و تأسیسات گردشگری استان نقش به سزایی در رونق صنعت گردشگری، بهبود وضعیت البرزنشینان و افزایش تعداد گردشگران خواهد داشت.
وی با اشاره به ظرفیت‌های استثنایی محدوده بام بیجی در ارتفاعات عظیمیه و باغستان، افزود: مجموعه و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در توسعه جنگل‌کاری و ایجاد باند سبز در اراضی بیجی و دهکده تفریحی گردشگری باغستان عملکرد موفقی داشته است و کوه‌های خشک سال‌های نه چندان دور، امروز تبدیل به پهنه‌ای سبز رنگ شده که به طور قطع نقش بسزایی در برند باغشهری و جذب گردشگر خواهد داشت.
مدیرکل صداوسیمای مرکز البرز با بیان اینکه طرح‌های توسعه فضای سبز در اراضی شمالی کرج برای مردم شهر مشهود است، بیان داشت: سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری، ارزش افزوده شهر را به همراه خواهد داشت و صداوسیما می‌تواند از طریق نوآوری و خلاقیت در تولید برنامه‌ها به انعکاس این زیبایی‌ها در قاب تصویر بپردازد.
فرخ نژاد ضمن بازدید از بوستان‌امید در ورودی شهر کرج و ابتدای جاده چالوس با اشاره به موقعیت جغرافیایی این مجموعه گفت: بوستان‌امید علاوه بر ساماندهی ورودی شهر، دسترسی شهروندان و مسافران را به خدمات تفریحی و رفاهی فراهم می‌کند و علاوه بر نقطه جذب گردشگر، در افزایش نشاط و روحیه شهروندان نقش اساسی دارد.
مدیرکل صداوسیمای مرکز البرز در پایان عملکرد سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج را در توسعه زیرساخت‌های اماکن گردشگری و تفرجگاهی بسیار مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: نقش صدا و سیمای استان در انعکاس ظرفیت‌ها و فعالیت‌های عمرانی و فضای سبز اماکن تفریحی و گردشگری، نقش غیرقابل انکاریست و همراهی و همکاری در عرصه اطلاع‌رسانی می‌تواند تحقق اهداف ما را تسهیل کند و از اینرو از تعامل هرچه بیشتر صداوسیما در معرفی و انعکاس ظرفیت‌ها و دستاوردهای حوزه گردشگری استقبال خواهد شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.