تصویر
کرج نیازمند یک مجتمع خدماتی و رفاهی برای تاکسی رانی ها
02 بهمن 1401 - 14:54
2
سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری هر چه سریعتر نسبت به احداث مجتمع خدماتی رفاهی تاکسی های سطح شهر کرج اقدام نماید.
ارسال توسط :
پ
پ

سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری هر چه سریعتر نسبت به احداث مجتمع خدماتی رفاهی تاکسی های سطح اقدام نماید.

محمودآبادی رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر خواستار احداث مجتمع خدماتی و رفاهی برای تاکسی رانی های شهر شد و گفت: با توجه به اینکه خیل عظیم حدود دوازده هزار و پانصد دستگاه در سطح شهر کرج می باشد که نزدیک به ۵۰٪آنها به استناد اینکه بیش از ده سال کارکرد در شهر را دارند فرسوده هستند و متاسفانه این قشر زحمت کش و پرتلاش شهر همیشه مظلوم واقع شده اند پیشنهاد می گردد شهر کرج یک مجتمع خدماتی برای این قشر عظیم داشته باشد.
علیرضا رحیمی محمودآبادی اظهار داشت:علارغم اینکه چند مرتبه این موضوع به سازمان حمل و نقل بار و مسافر یادآور شده این سازمان باید هر چه سریعتر فضایی که در باغستان برای این پروژه واقع شده را آغاز و به بهره برداری رساند و آن را در اختیار این قشر زحمت کش از جامعه قرار دهد تا بتوانند از خدمات این مجموعه استفاده کنند.
رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل استفاده از خدمات ارزان و به صرفه برای تاکسی های شهر کرج را از اولویت های این کمیسیون عنوان و اضافه کرد:باید در شهر مجتمع خدماتی و رفاهی احداث گردد که خدمات خودرویی از قبیل تعویض روغن و لاستیک،تعمیرات کلان خودرویی،صافکاری و نقاشی،خدمات بیمه ای و.
.
.
با قیمت های مناسب همراه با تخفیفات ویژه صورت گیرد بعضی از مواقع سیاست های تشویقی باید به سمتی رود که تاکسی رانی ها بتوانند خدمات بهتر و ارزان تری را داشته باشند که این امر از اولویت‌های کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج در دوره ششم می باشد سازمان مربوطه باید هر چه سریعتر در این زمینه اقدام لازم و فوری را انجام دهد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.