تصویر
کرسی تلاوت عاشورایی در کتابخانه عمومی امیرکبیر کرج
31 تیر 1402 - 15:14
1
به مناسبت ایام سوگواری شهادت امام حسین (ع) و شهدای کربلا ، کرسی تلاوت عاشورایی در کتابخانه عمومی امیرکبیر کرج برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ


به مناسبت ایام سوگواری شهادت امام حسین (ع) و شهدای کربلا ، کرسی تلاوت عاشورایی در کتابخانه عمومی امیرکبیر برگزار شد.

به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و شهدای کربلا ، کرسی تلاوت عاشورایی با حضور علی معدنی پور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ، علی نوروزی معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از خادمیاران رضوی، کتابداران و اعضای کتابخانه های عمومی استان البرز در کتابخانه عمومی امیرکبیر کرج برگزار شد.

در این مراسم ابتدا قاریان استانی ابراهیم مرتضوی و سید محمد مهدی حسینی به تلاوت قرآن کریم پرداخته و سپس حسین قضاتلو قاری و خادمیار حرم رضوی به تفسیر بخشی از سوره های قرآن کریم در خصوص واقعه عاشورا و داستان بندگی و دلدادگی حضرت ابراهیم (ع) و حضرت اسماعیل (ع) در برابر خواست خداوند پرداخت .
همچنین در این مراسم نیز دو نوجوان عضو کتابخانه عمومی امیرکبیر کرج نازنین زهرا صادقی و ارغوان جاویدنیا نیزبه نقالی از یکی از داستانهای قرآنی پرداختند.
گفتنی است این مراسم در فضای مجازی اسکای روم نیز پخش شد تا علاقه مندان به برنامه های قرآنی به توانند از این برنامه بهره ببرند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.