تصویر
کریم باقری در راه بازگشت به پرسپولیس؟
07 مهر 1403 - 8:44
شناسه : 1285828
0

مدیران باشگاه پرسپولیس در تلاش برای همکاری دوباره با کریم باقری هستند و احتمالاً این همکاری طی روزهای آینده نهایی خواهد شد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیس در حال گذراندن دوره طلایی خود است و سرخ‌پوشان پایتخت توانسته‌اند در سالیان گذشته با کسب موفقیت در لیگ برتر، جام حذفی، سوپرجام و حتی رقابت‌های آسیایی کار […]

مدیران باشگاه پرسپولیس در تلاش برای همکاری دوباره با کریم باقری هستند و احتمالاً این همکاری طی روزهای آینده نهایی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیس در حال گذراندن دوره طلایی خود است و سرخ‌پوشان پایتخت توانسته‌اند در سالیان گذشته با کسب موفقیت در لیگ برتر، جام حذفی، سوپرجام و حتی رقابت‌های آسیایی کار خود را پیش ببرند. کسب ۷ قهرمانی در ۸ فصل اخیر لیگ برتر به خوبی نشان می‌دهد که سرخ‌پوشان پایتخت بهترین دوران خود در سطح اول فوتبال باشگاهی ایران را می‌گذرانند و در فصل جاری هم در کورس مدعیان حضور دارند و با انجام یک بازی کمتر نسبت به سایر رقبا، در فاصله ۲ امتیاز تا رتبه نخست هستند.

به نقل از فوتبال ۳۶۰، کریم باقری، اسطوره فوتبال ایران که سالیان موفقی را در قامت بازیکن چه در تیم ملی و چه در تیم پرسپولیس پشت سر گذاشت، نقش مهمی در قهرمانی‌های به‌دست آمده سرخ‌ها در فصول اخیر داشته و همواره در قامت یک اسطوره در کادرفنی پرسپولیس کارش را پیش برده است؛ البته که همکاری باقری با سرخ‌پوشان پیش از شروع لیگ بیست‌وسوم به پایان رسید و او بعد از همکاری با برانکو ایوانکوویچ، گابریل گالدرون و یحیی گل‌محمدی، از سمت خود کناره‌گیری کرد.

مذاکرات فشرده با باقری برای بازگشت به نیمکت سرخ‌ها

باقری به دلیل مسائل غیرفوتبالی و البته اختلاف با مدیران باشگاه پرسپولیس، به نقطه پایان همکاری‌اش با سرخ‌پوشان پایتخت رسید اما حالا بعد از گذشت بیش از یک‌فصل از دوری باقری از کادرفنی سرخ‌پوشان، گفته می‌شود که رایزنی‌ها برای همکاری دوباره با او آغاز شده است. این مربی باتجربه که سابقه حضور در تیم ملی و همراهی دراگان اسکوچیچ را هم دارد، در فصل گذشته در چند نوبت، مذاکرات انجام‌شده برای بازگشت به پرسپولیس را تکذیب کرد اما حالا در مقطع کنونی، شرایط تغییر کرده است.

کریم باقری از دوئل با ملوان روی نیمکت پرسپولیس؟

رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس در کنار احد میرزایی، نایب‌رئیس هیات‌مدیره این باشگاه رایزنی‌های خود را آغاز کرده‌اند تا بتوانند رضایت کریم باقری را برای حضور دوباره در کادرفنی پرسپولیس جلب کنند. براساس آخرین خبرها، اختلافات درویش و باقری در حال حل‌وفصل‌شدن است و از سوی دیگر، گفته می‌شود که مشکلات غیرفوتبالی باقری هم برطرف شده و رفته‌رفته او مهیای بازگشت به نیمکت پرسپولیس می‌شود. مدیران این باشگاه امیدوارند که تا پایان تعطیلات فیفادی پیش‌رو بتوانند موانع موجود را برطرف کنند و اگر این اتفاق رخ بدهد، احتمال حضور کریم باقری روی نیمکت پرسپولیس از هفته هشتم و جدال با ملوان دور از ذهن نیست.

۲۵۷ ۲۵۱

خبرآنلاین

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.