تصویر
کسب رتبه اول مخابرات منطقه البرز در حوزه فیبر نوری
29 آذر 1402 - 10:47
2
مدیر مخابرات منطقه البرز با بیان اینکه از سال گذشته نصب انشعاب فیبر نوری به منازل آغاز شده ، گفت : اکنون استان البرز رتبه نخست کشور را در این زمینه به خود اختصاص داده است.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیر مخابرات منطقه البرز با بیان اینکه از سال گذشته نصب انشعاب فیبر نوری به منازل آغاز شده ، گفت : اکنون استان البرز رتبه نخست کشور را در این زمینه به خود اختصاص داده است.

"عبداله بیان" در آیین بهره برداری از پروژه فیبرنوری منطقه مشکین دشت شهرستان اظهار داشت : البرز جزو استان هایی است که‌ بیشترین آمار دایری فیبرنوری را دارد.
وی گفت: در راستای توسعه فیبرنوری با هماهنگی و پیگیری مدیر پروژه و شورای شهر و شهرداری مشکین دشت، پروژه فیبرنوری در شهرک آتیه مشکین دشت در دستور کار قرار گرفت و تمام واحدهایی که در شهرک آتیه مشکین دشت ساخته شده همه تحت پوشش فیبرنوری قرار گرفتند.
بیان اظهار کرد: یک هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در ۳۰ بلوک ساختمانی درشهرک آتیه مشکین دشت احداث شده است که واگذاری فیبر نوری به آنها آغاز شده است.
وی افزود: برای شهرک وحدت فردیس با ۱۲ هزار مشترک با پیمانکار پروژه قرارداد منعقد شده و این پروژه با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال به زودی آغاز می شود.
مدیر مخابرات منطقه البرز بیان کرد: اکنون حدود۲۰۰ میلیون متر تار فیبرنوری در استان داریم و تاکنون ۱۵ هزار مشترک خانگی از فیبرنوری و اینترنت در البرز برخوردار شده اند.
وی یادآور شد: حدود ۱۸ هزار تلفن نیز در بستر فیبرنوری واگذار شده که یکی از اولویت های اصلی در بحث فیبرنوری، واحدهای صنعتی هستند.

بیان در ادامه افزود : ٢ پروژه بزرگ فیبر نوری درمنطقه شهرک وحدت و منظریه فردیس در حال اجراست.
وی از مردم استان البرز خواست جهت خدمت رسانی هر چه بهتر، در اجرای توسعه فیبرنوری با مخابرات همراهی و همکاری کنند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.