تصویر
کسب رتبه اول کشوری مدیریت نظارت و اعتبار بخشی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز
30 آذر 1401 - 14:28
1
مدیریت نظارت و اعتبار بخشی امور درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز در شاخص دقت موفق به کسب رتبه اول در بین دانشگاه های تیپ دو کشور گردید.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیریت نظارت و اعتبار بخشی امور درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز در شاخص دقت موفق به کسب رتبه اول در بین دانشگاه های تیپ دو کشور گردید.

دکتر امیرعباس واعظی معاون درمان دانشگاه با اعلام خبر کسب رتبه اول کشوری مدیریت نظارت و اعتبار بخشی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز در شاخص دقت، افزود: عمده فعالیت اداره نظارت و بازرسی کمک به پیشبرد اهداف نظام سلامت و جلوگیری از هرگونه سوء استفاده از نظام سلامت کشور می باشد.
معاون درمان بیان کرد: تعداد بالای مراکز درمانی، مطب هاو موسسات پزشکی و تعدد انواع خدمات مجاز وگاهی غیر مجاز همگی موید این موضوع می باشد که نظارت با اعمال مدیریتی قوی و برنامه ریزی دقیق و بکارگیری نیروهای معتمد و متعهد ضرورتی اجتناب ناپذیراست.
دکتر واعظی در ادامه گفت: کارشناسان نظارت نه تنها در ساعات اداری بلکه در ساعات عصر و شب نیز همواره به امر بازرسی و نظارت مشغول می باشند، همکاران این حوزه در شش ماهه اول سالجاری ۱۴۳۵ مورد بازدید از مطب و مراکز و موسسات درمانی در داشته اند که از این تعداد ۶۰ مورد منجر به پلمب گردیده است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.