تصویر
کسب رتبه برتر آموزش و پرورش شهرستان نظرآباد در پروژه مهر استان البرز
24 آذر 1401 - 8:58
1
براساس ارزیابی ناظران وزارتی و استانی از فرایند بازگشایی مدارس ، آموزش و پرورش شهرستان نظرآباد توانست موفق به کسب رتبه برتر در پروژه مهر استان البرز در بین نواحی و مناطق و شهرستان های استان کسب نماید.
ارسال توسط :
پ
پ

براساس ارزیابی ناظران وزارتی و استانی از فرایند بازگشایی مدارس ، آموزش و پرورش شهرستان توانست موفق به کسب رتبه برتر در پروژه مهر استان البرز در بین نواحی و مناطق و شهرستان های استان کسب نماید.

ارزیابی های انجام شده در پروژه مهر در کمیته های سازماندهی نیروی انسانی ، بهسازی ، کتب درسی ، توجیه ،تبلیغ و اطلاع رسانی ، تایید صلاحیت ، نظارت و ارزیابی ، بهداشت و سلامت، فرایندهای سامانه ، آموزش و پرورش استثنایی ، سوادآموزی و دبیرخانه بوده است که آموزش و پرورش نظرآباد با کسب بالاترین امتیاز رتبه اول پروژه مهر ۱۴۰۱ دا به خود اختصاص داد.
بی شک کسب این موفقیت حاصل زحمات و تلاش مضاعف مدیریت و کلیه همکاران کوشا ،ساعی و تلاشگر اداره آموزش و پرورش و مدیران و همه پرسنل مدارس بود که با روحیه ای جهادی تلاش کردند ،مدارس بعد از ۲۶ماه آماده استقبال از دانش آموزان عزیز باشد.
همچنین قطع بر یقین همت جمعی و اتحاد مابین مسئولین شهرستان نظرآباد از جمله امام جمعه محترم، فرماندار و رییس شورای آموزش و پرورش نظرآباد، اعضاء محترم شوراهای شهر و روستا شهرداران عزیز ، بخشداران محترم ،دهیاران زحمتکش، مدیران محترم ادارات ودستگاه های خدمات رسان ، نیروهای زحمتکش نظامی و انتظامی و گروهای جهادی و بسیج بار دیگر سبب ساز موفقیتی دیگر برای این شهرستان پرظرفیت و توانمند شده است.

امید است بتوان پس از این نیز، دست در دست یکدیگر و همه جانبه نگری، نظرآباد را به سمت و سوی قله های رفیع موفقیت و توسعه روزافزون هدایت نمود که بی شک مردم ولایتمدار و شهیدپرور این شهرستان لایق بهترینها بوده و هستند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.