تصویر
کسب رتبه برتر اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز در جشنواره شهید رجایی
30 شهریور 1402 - 10:16
2
اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز در جشنواره سالانه شهید رجایی استان ، موفق به کسب رتبه برتر در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی در استان البرز شد.
ارسال توسط :
پ
پ

اداره کل تعاون، کار و رفاه استان البرز در جشنواره سالانه شهید رجایی استان ، موفق به کسب رتبه برتر در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی در استان البرز شد.

آیین تجلیل از برگزیدگان هجدهمین جشنواره شهید رجایی استان البرز، ۲۹ شهریور با حضور استاندار و مقامات استانی در سالن میلاد برگزار شد، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز کسب رتبه برتر در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی در استان البرز را به خود اختصاص داد و از مدیرکل این دستگاه با دریافت تندیس و لوح به نمایندگی از مجموع کارکنان این اداره کل شد.
هر ساله به منظور تکریم"خدمت صادقانه، انقلابی و مؤثر به مردم"در نظام مقدّس جمهوری اسلامی ایران و شناسایی و تقدیر از دستگاههای برتر در عرصه خدمتگزاری به ملّت شریف ایران اسلامی و نهادینه سازی فرهنگ ارتقاء و بهبود عملکرد دستگاههای اجرایی و به استناد آیین نامه اجرایی مواد ۸۱ و ۸۲ قانون مدیریت خدمات کشوری و دستورالعمل های اجرایی مربوط در خصوص مدیریت عملکرد، ساختار و مأموریت ستاد مرکزی، ستادهای دستگاهی و استانی جشنواره شهید رجایی برگزار می شود و ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی با در نظر گرفتن مفاد فصل یازده قانون مدیریت خدمات کشوری، آیین نامه اجرایی مواد ۸۱ و ۸۲ قانون مدیریت خدمات کشوری توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان صورت می پذیرد.
در این آیین ۸ دستگاه از میان سازمان های وابسته و شرکتهای تابعه دستگاههای اجرایی بر اساس گروه بندی دبیرخانه ستاد مرکزی جشنواره شهید رجایی؛ حائز بالاترین یا بیشترین رشد امتیاز نسبت به سال گذشته در مجموع امتیاز شاخصهای عمومی و اختصاصی انتخاب شد که اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز در این دوره از جشنواره شهید رجایی، موفق به کسب رتبه برتر در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی در استان البرز شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.