تصویر
کسب رتبه برتر اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری البرز در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت
15 آبان 1401 - 9:59
2
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و استاندار البرز از اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری البرز به جهت کسب رتبه برتر اين اداره کل در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبدیل وضعیت ایثارگران تقدیر کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و استاندار البرز از اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری البرز به جهت کسب رتبه برتر این اداره کل در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبدیل وضعیت ایثارگران کرد.

طی جلسه ای که در مورخ دوازدهم آبان ماه سالجاری در محل سالن شهدای دولت در استانداری البرز برگزار گردید رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان نقش موثر دستگاه های اجرایی در جهت اعتلای فرهنگ شهادت و ایثار و لزوم اهتمام به این مهم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و از دستگاه های مروج در این زمینه تقدیر نمود.

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، در این دیدار صمیمی ضمن ابراز خورسندی از حضور در جمع مدیر کل های دستگاه های اجرایی استان و تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در دستگاه ها و مسئولیت های مختلف عنوان کرد: همه ی ما مسئولیتی در قبال خون شهدا و فداکاری های ایثارگران داریم و می بایست با دل و جان برای حفظ ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش کنیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز به مأموریت های بنیاد اشاره و تصریح کرد، بنیاد دو مأموریت خدمت‌رسانی و تکریم ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را بر عهده دارد که باید در این راستا تلاش کنیم.
ایشان گفت این ۲ مأموریت نه تنها وظیفه بنیاد ، بلکه وظیفه یکایک مسوولین، جامعه و مردم است که باید نسبت به آن اهتمام داشته باشند، تمامی مردم و مسوولین در قبال تکریم جامعه ایثارگری وظیفه دارند و باید ادای دین کنند.
وی گفت توجه به رشادتهای شهدا و ایثارگران و تقدیر از خانواده های انقلابی این بزرگواران به مثابه یک کار است و هریک از ما بدون هیچگونه چشمداشتی می بایست مروج فرهنگ ایثار و شهادت باشیم.
ایشان با عنوان این مطلب که فرهنگ جهاد همچنان در جامعه ما ادامه دارد خاطرنشان کرد: امروز دستگاه های اجرایی می بایست توجه به خانواده های شهدا و ایثارگران را به عنوان یک اصل قرار داده، چرا که این شهدا و ایثارگران هستند که با حضور پررنگ خود در عرصه جنگ فرهنگی ، دشمنان را شکست خواهند دهند و خط نگهداران واقعی نظام همین بزرگواران می باشند.
مجتبی عبدالهی استاندار البرز در این نشست گفت: شهیدان برای عزت و شرف ما از جان خود گذشتند و ایثارگران استان البرز صبور هستند و فرماندهی داشتند که هر وقت او را می‌دیدند؛ این صبوری را بیشتر می‌آموختند.
وی گفت: مشکلات جانبازان و ایثارگران استان البرز بسیار زیاد است که این نیازمند توجه بیشتر بنیاد شهید و امور ایثارگران است.
وی با بیان اینکه عمده فرزندان ایثارگران در دستگاه‌ها و شرکت‌های دولتی تبدیل وضعیت شده‌اند، گفت: تنها بخشی از فرزندان ایثارگرانی که در شرکت‌های پیمانکاری و شرکت‌های واسطه قرارداد دارند، تبدیل وضعیت نشده‌اند و تلاش می‌کنیم که این مسئله بزودی زود در داخل استان حل شود.
در ادامه ی این جلسه، حامد فرضی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز، به ارائه گزارش مختصری از اقدامات اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان در خصوص تعامل با مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز پرداخت.
در انتهای این جلسه از اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بعنوان دستگاه برتر در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبدیل وضعیت ایثارگران تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.