تصویر
کسب رتبه برتر اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز در ترویج فرهنگ غنی نماز
15 فروردین 1402 - 10:28
0
بنا به ارزیابی مدیریت ستاد اقامه نماز استان البرز، اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان در سال گذشته به جهت پیگیری های مستمر و اهتمام ویژه در امر نماز و ترویج فرهنگ غنی نماز در بین دستگاههای اجرایی استان حائز رتبه برتر گردید .
ارسال توسط :
پ
پ

بنا به ارزیابی مدیریت ستاد اقامه نماز استان البرز، اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان در سال گذشته به جهت پیگیری های مستمر و اهتمام ویژه در امر نماز و ترویج فرهنگ غنی نماز در بین دستگاههای اجرایی استان حائز رتبه برتر گردید .

اصغر بیات سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز با اعلام این خبر افزود: بنا به ارزیابی مدیریت ستاد اقامه نماز استان البرز این اداره کل در سال گذشته با کسب رتبه برتر در بین دستگاههای اجرایی استان در امر نماز و ترویج و توسعه فرهنگ غنی اقامه نماز موفق بوده است.
وی افزود: نماز به عنوان ستون دین اسلام همیشه مورد توجه و توصیه پیامبر اسلام، امامان و بزرگان دین بوده است؛ این توصیه ها و تاکیدها نمایانگر این واقعیت است که نماز مهمترین عنصر در دین اسلام محسوب می شود.
نماز مانند نهر روان و چشمه زلال و پاکیزه‌ای است که انسان مؤمن هر روز روح و روان خود را در آن می‌شوید.
این مقام مسئول افزود: اقامه فریضه نماز در مجموعه منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز که میراث دار حافظان انفال است اهمیت زیادی دارد و خادمان بخش منابع طبیعی و آبخیزداری به فرمایش قرآن کریم اعتقاد دارند که نماز در دنیا و آخرت به یاری مؤمن می‌شتابد و در بن بست‌ها او را نجات می‌دهد.
بیات افزود: نماز در سیره معصومین علیه السلام نقش برجسته‌ای دارد؛ پیامبر گرامی اسلام در طول بیست و سه سال که مسئولیّت سنگین و طاقت‌‌فرسای رسالت را بر عهده داشتند، بسیار از نماز استمداد می‌کردند.
وی خاطر نشان کرد انسان با اقامه نماز خود را در محضر خدا می‌یابد و علاوه بر اینکه با دل خود درمی‌یابد در محضر خداست و خدا با او حرف می‌زند درک می‌کند که او نیز با خداوند حرف می‌زند؛ در این صورت، نماز به یک گفتگوی دلنشین و ارامبخش تبدیل می شود.
وی در پایان سخنان خود افزود: بر اساس ارزیابی هایی که توسط مدیریت ستاد نماز استان صورت گرفته این اداره کل موفق به کسب رتبه برتر گردیده است .
بر اساس همین گزارش ، یازدهم اسفند ماه سال گذشته در مراسمی که در سالن شهیدان نژاد فلاح برگزار شد از طرف ستاد اقامه نماز استان البرز و استانداری البرز با اهداء لوح ی از مهندس اصغر بیات ،سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز به لحاظ پیگیری های مستمر و اهتمام ویژه در امر نماز و ترویج و توسعه فرهنگ غنی نماز تقدیر بعمل آمد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.