تصویر
کسب رتبه برتر درآمدی در اجرای بند (ت) تبصره ۶ بودجه سال ۱۴۰۲ کشور
31 تیر 1402 - 16:07
3
مدیرمنطقه ۱ شهرداری کرج از اهتمام ویژه منطقه در اجرای بند (ت) تبصره ۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کشور خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ


مدیرمنطقه ۱ از اهتمام ویژه منطقه در اجرای بند (ت) تبصره ۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کشور خبر داد.

محمد گروسی با اشاره به کسب رتبه برتر درآمدی منطقه در اجرای بند (ت) تبصره ۶ بین مناطق ۱۰گانه شهرداری اظهار داشت: این منطقه در راستای اجرای بند (ت) تبصره ۶ قانون بودجه کشور در سال جاری نسبت به برگزاری جلسات منظم و مستمر هفتگی با مسئولان مربوطه اقدام کرده است.
گروسی بیان کرد: از تعداد کل ۶۱۰ فقره پرونده دارای رای اعاده ماده صد، ۲۶۹ پرونده ثبت درخواست و ۱۳۰ پرونده نیز تعیین تکلیف و به سرانجام رسیده است.
وی گفت: در راستای مصوبه مجلس بر اجرای بند(ت) تبصره ۶ قانون کشور مالکین املاکی که تا پایان سال ۱۴۰۰ دارای رای تخریب هستند با رعایت اصول سه‌گانه فنی، شهرسازی و بهداشتی می‌توانند با پرداخت جریمه نسبت به اخذ عدم خلاف اقدام کنند.
این مسئول خاطر نشان کرد: با توجه به محدودیت زمانی تعیین شده از سوی قانون‌گذار که تا پایان شهریور ماه است مالکین که پلاک آن‌ها دارای شرایط طرح در کمیته یاد شده و تعیین تکلیف مستحدثات را دارند در کوتاه‌ترین زمان ممکن و قبل از انقضا مهلت قانونی فوق به دبیرخانه تبصره ۶ معاونت فنی شهرسازی منطقه مراجعه کنند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.