تصویر
کسب رتبه برتر کشوری در اجرای فراخوان بین المللی رهیافت های نوین سوادآموزی در زیست بوم جدید
21 مرداد 1402 - 10:37
0
عسگرپورمعاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان البرزاز انتخاب استان البرز به عنوان استان برتر در فراخوان بین المللی رهیافت های نوین سوادآموزی در زیست بوم جدید(رسا) خبرداد.
ارسال توسط :
پ
پ

عسگرپورمعاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان البرزاز انتخاب استان البرز به عنوان استان برتر در فراخوان بین المللی رهیافت های نوین سوادآموزی در زیست بوم جدید(رسا) خبرداد.

معاون سوادآموزی استان البرزدرحاشیه گردهمایی معاونین سوادآموزی کشورکه با حضور رئیس سازمان نهضت سواداموزی برگزار شد ، گفت: نخستین فراخوان بین المللی رهیافت های نوین سوادآموزی در زیست بوم جدید در سال جاری، جهت شناسایی ایده ها ی برتر در امر سواد آموزی بزرگسالان برگزار گردید که استان البرز در تبیین، اشاعه و ترویج آن حائز کسب رتبه برترکشوری به عنوان استان موثر شد.
وی در این خصوص گفت: این فراخوان از اسفند گذشته آغاز و تا پایان تیر ادامه یافت و در این میان شرکت‌های دانش‌بنیان، پارک‌های علم و فن‌آوری، مراکز علمی و دانشگاهی، حوزه‌های علمیه، پیشکسوتان و علاقمندان، مدارس و معلمین علاقمند و.
.
.
.
به شرکت در اولین فراخوان بین‌المللی رسا دعوت شدند.
شایان ذکر است در گردهمایی معاونین سوادآموزی کشور ، علیرضا عبدی معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی ازرویا عسگرپور معاون سوادآموزی استان البرز به عمل آورد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.