تصویر
کشاورزی و تولید، اساس امنیت کشور است
08 آبان 1401 - 15:49
2
سرپرست سازمان جهاد کشاورزی البرز از قدیمی ترین مرکز پرورش و تکثیر ماهی کشور در شهرستان کرج بازدید کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

سرپرست سازمان جهاد البرز از قدیمی ترین مرکز پرورش و تکثیر ماهی کشور در شهرستان بازدید کرد.

دکتر عبدالرضا بازدار، سرپرست سازمان جهادکشاورزی البرز، با همراهی مدیر امور شیلات و آبزیان، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج و سرپرست اداره روابط عمومی سازمان از بخش‌های مختلف خط تولید و سالن‌های پرورش و تکثیر ماهی سرای البرز کاسپین واقع در شهرستان کرج بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند فعالیت، ظرفیت تولید و مسائل و مشکلات این مرکز قرار گرفت.
دکتر بازدار با بیان اینکه تولید و کشاورزی اساس امنیت کشور است و نگاه دولت حمایت از تولید و اشتغال است، به نقش صنعت آبزی پروری در امنیت غذایی، اشـتغالزایی و صادرات، اشاره کرد و از اعلام آمادگی همه جانبه سازمان جهاد کشاورزی برای حمایت از سرمایه گذاری و توسعه فعالیت های آبزی پروری در استان خبر داد.
گفتنی است ماهی سرای کرج قدیمی ترین مرکز پرورش ماهی قزل آلا در کشور است که با ظرفیت تولید سالانه ۲۷۰ تن ماهی قزل آلای پرواری و ۱۵ میلیون تن قطعه بچه ماهی فعالیت می کند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.