سرمربی تیم کشتی آزاد جوانان گفت: اگر کشتی‌گیر قرار است اشتباهی در تشک انجام دهد، بهتر است در رده‌های جوانان و نوجوانان انجام دهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آئین رونمایی از کتاب پهلوان باشی روایت ۴۰ نفر از نخبگان و بزرگان کشتی کشور، با حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی و رضا صالحی امیری وزیر میراث ، گردشگری و صنایع دستی و جمعی از پیشکسوتان و اهالی ورزش ظهر امروز سه شنبه ۲۴ ماه در سالن همایش های شهید شاهرخ ضرغام فدراسیون کشتی برگزار شد.

غلامرضا محمدی سرمربی تیم کشتی آزاد جوانان ایران امروز سه‌شنبه در حاشیه آئین رونمایی از کتاب پهلوان باشی روایت ۴۰ نفر از نخبگان و بزرگان کشتی کشور، اظهار داشت: از فدراسیون کشتی باید قدردانی کرد که به خاطر کارهای فرهنگی ارزشمندی انجام می‌دهد. خوشبختانه فدراسیون کشتی در کنار کار زیرساختی کارهای فرهنگی هم انجام می‌دهد که باعث رشد و شکوفایی در کشتی می‌شود و من هم از حضور در این مراسم خوشحال هستم.

وی افزود: خوشبختانه کشتی‌گیرها در اردوی تیم ملی هستند و خوشبختانه مربیان از لحاظ روحی و روانی رو کشتی‌گیران کار می‌کنند. در حال‌حاضر شرایط تیم کشتی امید عالی است و منتظر رفتن به کشور آلبانی هستند.

سرمربی تیم کشتی آزاد جوانان در مورد رقابت‌های جهانی که انتقاد از آن پیش آمد، یادآور شد: همیشه انتقاد خوب است ولی باید به جا باشد. اگر کشتی‌گیر قرار است اشتباهی در تشک انجام دهد، بهتر است در رده‌های جوانان و نوجوانان انجام دهد. من همیشه کم‌تر مصاحبه می‌کنم و الان هم ۸۰ درصد اردوی تیم امید، کشتی‌گیرهای جوانان هستند و این نشان می‌دهد در یک مسیر درستی قرار داریم. شک نکنید این نسل به بزرگسالان هم انتقال می‌یابد و باید از علیرضا دبیر تشکر کرد که به فکر کشتی است.

۲۵۳ ۲۵۸

منبع: خبرآنلاین

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر